Poradniki

Efektywne zarządzanie czasem

Poradniki

Dobra organizacja pracy Organizacja pracy i zarządzanie czasem mają z sobą wiele wspólnego. Dobra organizacja pracy stwarza warunki...

Read More

Dział sprzedaży najważniejszy w firmie?

Poradniki, Sprzedaż

Pracownicy tego działu sprzedają np. złożone produkty i rozwiązania kluczowym klientom, w znacznym stopniu kontrolując cały proces....

Read More

Nowoczesny sekretariat

Poradniki

Dziesiątki dokumentów wysyłanych do kontrahentów, urzędów, instytucji czy prywatych osób – to codzienność w polskich...

Read More

Jak zachować się podczas rekrutacji z użyciem Assessment Center?

Poradniki

Choć jest to metoda droga, coraz więcej firm ją stosuje. Czego kandydat może się spodziewać podczas sesji AC? Czy można się jakoś...

Read More

7 trudnych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej

Poradniki

Przygotowujesz się do rozmowy o pracę. Układasz odpowiedzi na pytania o doświadczenie, przebieg kariery zawodowej, zakres obowiązków....

Read More

8 zasad profesjonalnej rozmowy telefonicznej

Poradniki

Bez względu na to czy rozmawiasz przez telefon z jedną osobą, czy jesteś uczestnikiem telekonferencji powinieneś zawsze zostawić po...

Read More
Close