Jak rozpocząć sprzedaż online – 8 kroków

Coraz większa część naszego życia przenosi się do Internetu. Korzystając z tego narzędzia rozmawiamy z przyjaciółmi, pracujemy czy też dokonujemy zakupów. W związku z tym ostatnim, jak grzyby po deszczu wyrastają sklepy internetowe. Ty także chciałbyś rozpocząć sprzedaż online? W takim razie zachęcamy do zapoznania się z przygotowanym przez nas tekstem – przedstawiamy 8 prostych kroków do … Czytaj dalejJak rozpocząć sprzedaż online – 8 kroków

7 niezawodnych technik sprzedaży

Wszystkie istniejące techniki sprzedaży opierają się na siedmiu niezmiennych filarach. Aby skutecznie sprzedawać należy rozwinąć w sobie zestaw cech niezbędnych nie tylko dla handlowca, ale też dla każdego pracownika, który chce osiągnąć sukces. Cierpliwość Klienci wolą decydować o zakupie z właściwą dla siebie szybkością. Nie ma sensu ich popędzać, ani tym bardziej spowalniać w procesie … Czytaj dalej7 niezawodnych technik sprzedaży

Jak zwiększyć sprzedaż?

Sprzedaż, która trwale rośnie to skumulowany efekt szeregu działań. Wiele firm popełnia błąd, tracąc pozyskanych już klientów. Jeżeli utrzymamy pozyskanych wcześniej klientów na niezmiennym poziomie, a zdobędziemy chociaż kilku nowych – sprzedaż musi wzrosnąć. Zasada 1 – Regularnie przeglądaj i aktualizuj firmowy system sprzedaży Sprawdzaj, monitoruj i aktualizuj swój system. Nie zadowalaj się tym, co … Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż?

Klient może być trudny na wiele sposobów

Trudny klient to dla jednych klient wymagający, dla drugich taki, który nie potrafi określić swoich oczekiwań, jeszcze dla innych ten, który zawsze wie lepiej, mimo że nie jest ekspertem w danej dziedzinie.  Niektórzy twierdzą, że w gorszych czasach trudnych klientów jest więcej. Z pewnością wpływ na to miały media społecznościowe. Ludzie szukają w internecie wiedzy … Czytaj dalejKlient może być trudny na wiele sposobów

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

Podróżowanie jest częścią ludzkiej egzystencji, zawsze towarzyszyło człowiekowi i umożliwiało osiągać wyznaczone cele, wykorzystując różną formę świadczenia usług turystycznych. Złożoność tych usług wraz z ich rozwiniętym aspektem jakościowym wymusza stosowanie coraz doskonalszych metod organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, tj. biurami podróży, hotelami, restauracjami, gospodarstwami agroturystycznymi, oraz innymi podmiotami bezpośrednio świadczącymi usługi turystyczne. W tych warunkach … Czytaj dalejZarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

10 rad jak być dobrym szefem sprzedaży

Zarządzanie wygląda z boku na całkiem łatwe zajęcie. Wszyscy robią to, co im każe menedżer, ale, jak wiadomo z doświadczenia, nie ma to nic wspólnego z prawdą Oto 10 wskazówek, które pomogą Ci zostać dobrym szefem sprzedaży 1. Bądź wiarygodny – trudno jest przewodzić ludziom, gdy nie jesteś postrzegany jako wiarygodny menedżer. Wiarygodność nie jest czymś, … Czytaj dalej10 rad jak być dobrym szefem sprzedaży

Sprzedaż bezpośrednia – porady praktyczne

Może odbywać się wszędzie. Na targu, w domu, spotkaniu biznesowym, w czasie rozmów kuluarowych. Sprzedaż bezpośrednia, bo o niej mowa, to jedna z najstarszych form transakcji zawieranych w biznesie. Choć wymaga dużo energii i pracy, dobrze przeprowadzona, zazwyczaj przynosi spore zyski. W czym tkwi tajemnica dobrego handlowca? „Utrzymuj stały kontakt z klientami. Jeśli rozmawiają z … Czytaj dalejSprzedaż bezpośrednia – porady praktyczne

Restrukturyzacja zatrudnienia dostosowana do strategii rozwoju

Restrukturyzacja zatrudnienia jest zamierzonym działaniem, polegającym na dokonywaniu w określonym czasie ważnych zmian w obszarze zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie, które ma na celu dostosowanie posiadanego potencjału pracowniczego do potrzeb organizacji działającej w bardzo konkurencyjnym otoczeniu. Wprowadzenie Restrukturyzacja zatrudnienia jest zamierzonym działaniem, polegającym na dokonywaniu w określonym czasie ważnych zmian w obszarze zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie, … Czytaj dalejRestrukturyzacja zatrudnienia dostosowana do strategii rozwoju

Dział sprzedaży najważniejszy w firmie?

Pracownicy tego działu sprzedają np. złożone produkty i rozwiązania kluczowym klientom, w znacznym stopniu kontrolując cały proces. Sprzedawcy zapewniają wzajemną komunikację między firmą a klientami ,słuchają, oceniają potrzeby klientów, oferują rozwiązania, pomagają rozwiązać problemy, odnoszą się do zgłaszanych uwag, a także zapewniają długoterminową, ciągłą obsługę.   Ze względu na bliskie, osobiste relacje z klientami sprzedawcy pełnią … Czytaj dalejDział sprzedaży najważniejszy w firmie?

Idealny plan sprzedaży

Pod koniec 2011 roku rozpocząłem pracę z menedżerem odpowiedzialnym za ważny pion biznesowy dużej firmy z sektora finansowo-bankowego. Ich plan sprzedaży został podwyższony o 80% w stosunku do wykonania w roku poprzednim. Na pierwszych spotkaniach miałem przed sobą zniechęconego i niezadowolonego człowieka, który był w trakcie przygotowywania „potężnej” prezentacji na zarząd, aby wykazać, że postawiony … Czytaj dalejIdealny plan sprzedaży