Jak rozpocząć sprzedaż online – 8 kroków

Coraz większa część naszego życia przenosi się do Internetu. Korzystając z tego narzędzia rozmawiamy z przyjaciółmi, pracujemy czy też dokonujemy zakupów. W związku z tym ostatnim, jak grzyby po deszczu wyrastają sklepy internetowe. Ty także chciałbyś rozpocząć sprzedaż online? W takim razie zachęcamy do zapoznania się z przygotowanym przez nas tekstem – przedstawiamy 8 prostych kroków do … Czytaj dalejJak rozpocząć sprzedaż online – 8 kroków

Okulary na receptę – jak otrzymać refundację z NFZ?

Kiedy zaczynamy widzieć słabiej niż wcześniej i planujemy wybrać się do okulisty, aby przepisał nam okulary, warto pamiętać, że czasem przysługuje nam na nie dofinansowanie z NFZ. Co zrobić, aby je otrzymać? Narodowy Fundusz Zdrowia niestety nie sprezentuje nam całych okularów, lecz zwróci jedynie część kosztów poniesionych za szkła. Najpierw do okulisty Pierwszym krokiem, aby … Czytaj dalejOkulary na receptę – jak otrzymać refundację z NFZ?

Czym jest strategia?

 Strategia to działalność przedsiębiorstwa ukierunkowana na wykorzystanie potencjału produkcyjnego i zasobów dla osiągnięcia zamierzonych celów. Słowo strategia, podobnie jak wiele innych słów i całych koncepcji funkcjonowania społeczeństw pochodzi ze starożytnej Grecji. Jaką macie strategię? – spytałem zupełnie niedawno jednego z prezesów pewnej firmy usługowej, największej w swojej branży w Polsce? Po chwili usłyszałem: Intensywnie pracować … Czytaj dalejCzym jest strategia?

Wypowiedzenie umowy o pracę. Jak skutecznie pożegnać się z firmą?

Wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika nie jest trudne. Aby skutecznie i bezproblemowo odejść z firmy trzeba jednak znać i stosować pewne reguły. O czym należy pamiętać, rozstając się z pracodawcą? Przede wszystkim musimy pamiętać, że nie każdą umowę da się rozwiązać za wypowiedzeniem. Jest to możliwe w przypadku, gdy pracownik został zatrudniony w oparciu … Czytaj dalejWypowiedzenie umowy o pracę. Jak skutecznie pożegnać się z firmą?

7 niezawodnych technik sprzedaży

Wszystkie istniejące techniki sprzedaży opierają się na siedmiu niezmiennych filarach. Aby skutecznie sprzedawać należy rozwinąć w sobie zestaw cech niezbędnych nie tylko dla handlowca, ale też dla każdego pracownika, który chce osiągnąć sukces. Cierpliwość Klienci wolą decydować o zakupie z właściwą dla siebie szybkością. Nie ma sensu ich popędzać, ani tym bardziej spowalniać w procesie … Czytaj dalej7 niezawodnych technik sprzedaży

Czym jest intercyza? Czy spisywać intercyzę?

Intercyza. Podpisywanie intercyzy.

Wszystko co musisz wiedzieć przed zawarciem intercyzy Według polskiego prawa, małżonków po ślubie łączy wspólnota majątkowa. Sytuacja wygląda odwrotnie w większości krajów Unii Europejskiej, gdzie rozdzielność majątkowa jest ustrojem ustawowym. Aby ustanowić ją w Polsce, narzeczeni muszą zawrzeć umowę majątkową małżeńską, zwaną potocznie intercyzą. Wspólnota majątkowa, która powstaje między dwoma osobami w chwili zawarcia małżeństwa, … Czytaj dalejCzym jest intercyza? Czy spisywać intercyzę?

Jak zwiększyć sprzedaż?

Sprzedaż, która trwale rośnie to skumulowany efekt szeregu działań. Wiele firm popełnia błąd, tracąc pozyskanych już klientów. Jeżeli utrzymamy pozyskanych wcześniej klientów na niezmiennym poziomie, a zdobędziemy chociaż kilku nowych – sprzedaż musi wzrosnąć. Zasada 1 – Regularnie przeglądaj i aktualizuj firmowy system sprzedaży Sprawdzaj, monitoruj i aktualizuj swój system. Nie zadowalaj się tym, co … Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż?

Mobbing w pracy – perspektywa psychologiczna?

Długotrwałe, systematyczne prześladowanie psychiczne jednostki przez jedną lub kilka osób, przy milczącej zgodzie lub obojętności pozostałych członków grupy bywa nazywane mobbingiem lub psychoterrorem. Jest to zjawisko społeczne mogące pojawić się w każdej grupie ludzi, a często ofiara mobbingu pełni rolę kozła ofiarnego. Prześladowca (nazywany także mobberem) ma wyższy status w grupie niż ofiara lub równorzędny … Czytaj dalejMobbing w pracy – perspektywa psychologiczna?

Klient może być trudny na wiele sposobów

Trudny klient to dla jednych klient wymagający, dla drugich taki, który nie potrafi określić swoich oczekiwań, jeszcze dla innych ten, który zawsze wie lepiej, mimo że nie jest ekspertem w danej dziedzinie.  Niektórzy twierdzą, że w gorszych czasach trudnych klientów jest więcej. Z pewnością wpływ na to miały media społecznościowe. Ludzie szukają w internecie wiedzy … Czytaj dalejKlient może być trudny na wiele sposobów

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

Podróżowanie jest częścią ludzkiej egzystencji, zawsze towarzyszyło człowiekowi i umożliwiało osiągać wyznaczone cele, wykorzystując różną formę świadczenia usług turystycznych. Złożoność tych usług wraz z ich rozwiniętym aspektem jakościowym wymusza stosowanie coraz doskonalszych metod organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, tj. biurami podróży, hotelami, restauracjami, gospodarstwami agroturystycznymi, oraz innymi podmiotami bezpośrednio świadczącymi usługi turystyczne. W tych warunkach … Czytaj dalejZarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym