Written by 16:06 Poradniki, Marketing

Reklama cyfrowa

Reklama cyfrowa to niezwykle skuteczne narzędzie dla firm, które chcą zwiększyć świadomość marki lub zdobyć rozpoznawalność. Dobrze zaprojektowana, zwrócić uwagę tysięcy osób w dużych miastach.

Czym jest reklama cyfrowa?

Reklama cyfrowa to szereg działań multimedialnych, na przykład outdoorowych. Choćby ekrany LED, których strategiczne rozmieszczenie w mieście daje duże zasięgi. Reklamy na telebimach w pobliżu Galerii Handlowych lub węzłów komunikacyjnych, będą zwracały na siebie uwagę. Odpowiednia kreacja graficzna potrafi bardzo dobrze działać na potencjalnych klientów. Kampanie reklamowe typu outdoor dają szerokie możliwości w dużych miastach, a multimedialne nośniki to alternatywa dla reklamy zewnętrznej o standardowym przeznaczeniu. Ekrany reklamowe w Warszawie jako telebimy przyciągają wzrok i zapadają w pamięć dzięki kolorowym i dynamicznym spotom. Format video jest obecnie jednym z najpopularniejszych nie tylko w sieci, ale i na mieście. Klienci uwielbiają ten format i doceniają go chyba najbardziej. Płatne reklamy ledowe zwiększają prestiż i sprawiają, że marka jest bardziej rozpoznawalna. Odbiorcy, którzy są trudno osiągalni w internecie lub w prasie, tutaj na pewno spotkają się z taką reklamą. Kiedy zobaczą określoną reklamę wiele razy, jest duża szansa, że konsumenci zapamiętają przekaz reklamowy i utrwali się ona w ich pamięci. A to właśnie jest celem reklamodawcy, który chce zdobyć uwagę i być zapamiętanym.

Jakie korzyści daje reklama cyfrowa?

Niezależnie od wielkości firmy, reklama cyfrowa gwarantuje dotarcie do wielu odbiorców, którzy muszą bywać w ruchliwych miejscach w mieście. Jeśli ekran reklamowy jest dobrze zlokalizowany, mogą go zobaczyć tysiące ludzi. Zazwyczaj kojarzą oni takie ekrany z dużymi i znanymi firmami, co tylko zwiększa prestiż tej formy reklamy. Dobra agencja reklamowa dopasuje nośnik reklamowy do celu reklamowego i przygotuje angażującą kreację reklamową. Zasięg reklamy cyfrowej jest bardzo duży i trudno ją pominąć, jeśli znajduje się w widocznym miejscu. Reklamę zewnętrzną należy dopasować do grupy docelowej i to również jest zadanie agencji reklamowej. Obecnie firmy w dużej mierzy koncentrują się na reklamie w sieci, która jednak jest czasochłonna i nie daje szansy dotarcia do wszystkich wybranych konsumentów, ze względu na dużą konkurencję. Połączenie kilku rodzajów reklamy może dać najlepsze rezultaty. Nie można ignorować reklamy outdoorowej w postaci ekranów reklamowych, bo jest to sprawdzona forma reklamy, która na stałe zapisała w krajobrazie miejskim.

(Visited 41 times, 1 visits today)
Last modified: 2 marca 2023
Close