Prospecting w sprzedaży – metody i techniki poszukiwania klienta

This entry is part 1 of 3 in the series Czytasz artykuł z cyklu - Jak dobrze sprzedawać?

Klienci to najważniejsze ogniwo w łańcuchu biznesowym i branży sprzedażowej. Proces poszukiwania i pozyskiwania klientów, zwany prospectingiem, jest skuteczny tylko wtedy, kiedy poznasz jego tajniki. Sam pomysł nie zawsze wystarczy. Istnieje szereg narzędzi, które pomogą ci dotrzeć do osób, instytucji lub organizacji, które finalnie mogą stać się odbiorcami twoich usług i zbudować rynek. Prospecting fundamentem …

Prezentacja oferty w sprzedaży – jakich błędów uniknąć?

This entry is part 2 of 3 in the series Czytasz artykuł z cyklu - Jak dobrze sprzedawać?

Drugim etapem procesu sprzedażowego jest prezentacja oferty. Po wstępnej rozmowie, udało Ci się już zainteresować klienta, zachęcić do zapoznania się z ofertą i umówić na spotkanie. Na tym poziomie bardzo ważne jest, aby nie zniszczyć relacji, którą udało nam się zbudować oraz nie wrócić do punktu początkowego całego procesu. Oczywiście istnieją dobre i złe praktyki …

Techniki zamykania sprzedaży

This entry is part 3 of 3 in the series Czytasz artykuł z cyklu - Jak dobrze sprzedawać?

Finalizacja sprzedaży stanowi jeden z najważniejszych etapów rozmowy handlowej z klientem. To właśnie ten etap negocjacji wieńczy wszystkie nasze starania i zabiegi o uwagę klienta i od niego zależy, czy trud naszej sprzedaży zostanie wynagrodzony, czy pójdzie na marne. Bardzo istotne jest więc, by etap zamykania sprzedaży był tak samo precyzyjnie przemyślany, jak każdy inny …