16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Zastosowanie Excel w biznesie - poziom średniozaawansowany

Warszawa Termin pewny 1 050,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny 1 050,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnik szkolenia nabędzie wiedze odnośnie tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów i analiz w programie Microsoft Excel. Szkolenia ma formę wykładu połączonego z ćwiczeniami pokazującymi praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy.

    Korzyści dla uczestników
    • poznasz i zrozumiesz zasady podstawowych i zaawansowanych funkcji arkuszy MS Excel,
    • nauczysz się jak budować szablony dokumentów,
    • nauczysz się posługiwać tabelami przestawnymi
    • będziesz potrafił dostosować MS Excel do własnych potrzeb.

  • 1. Powtórzenie podstaw programu Excel:
    • wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek,
    • kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów,
    • wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
    • formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych,
    • komentarze: wstawianie, wygląd, edycja,
    • nazywanie komórek i zakresów.

    2. Formuły:
    • podstawowe i najczęściej używane funkcje SUMA, MAX, MIN, ŚREDNIA,
    • adresowanie względne i bezwzględne,
    • funkcje logiczne JEŻELI.

    3. Zaawansowane formuły:
    • funkcje wyszukiwania i odwołań (Adres strony został usuniętyo, indeks, Adres strony został usuniętyę),
    • funkcje matematyczne (Adres strony został usuniętyżeli),
    • funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
    • funkcje tekstowe.

    4. Ręczne i automatyczne przypisywanie nazw zakresom komórek - profesjonalne adresowanie bezwzględne.

    5. Zagnieżdżanie funkcji.

    6. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi:
    • zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy, menedżer nazw, nazywanie powiększających się zakresów.

    7. Formatowanie warunkowe.

    8. Sortowanie danych i filtry:
    • sortowanie zaawansowane,
    • autofiltr niestandardowy,
    • filtr zaawansowany.

    9. Walidacja danych - sprawdzanie poprawności danych.

    10. Udostępnianie skoroszytu:
    • zarządzanie zmianami,
    • rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian.

    11. Ochrona danych:
    • ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
    • typowe scenariusze ustawiania zabezpieczeń.

    12. Wizualizacja danych czyli praca z wykresami:
    • podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych,
    • formatowanie wykresów:

    13. Analiza danych czyli tabele przestawne i wykresy przestawne:
    • filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
    • grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu).

    14. Rozwiązanie problemu z wydrukiem arkusza czyli ustawienia wydruku arkusza, tworzenie nagłówka, stopki, ustawienia obszaru wydruku, podział stron do wydruku.

  • ukończenia szkolenia

  • Kurs przeznaczony dla osób, które pracowały już w arkuszu kalkulacyjnym, ale nie potrafią efektywnie wykorzystywać jego możliwości.

  • 1 050,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.

Szkolenia o podobnej tematyce