14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 14

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM jak budować wizerunek szefa, skutecznie się komunikować, zarządzać potencjałem pracowników, budować współpracę zespołową i radzić sobie z wyzwaniami menedżerskimi - Human Skills

Trwa nabór First minute 1890 PLN 1 323,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1890 PLN 1 323,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Specyfice zarządzania zespołem, z uwzględnieniem wiedzy psychologicznej.
    Praktycznych technikach, narzędziach, które usprawniają zarządzanie zespołem.
    Rodzajach (kolorach) osobowości zgodnie z typologią Gustawa Junga.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Zwiększające skuteczność zarządzania zespołem.
    Adekwatnego reagowania na trudne sytuacje w zakresie zarządzania zespołem.
    Praktycznego wykorzystania poznanych technik i narzędzi.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Umiejętnościami przywódczymi.
    Delegowaniem zadań.
    Organizacją pracy zespołu.
    Rozwiązywaniem problemów w zespole.

  • DZIEŃ I

    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie kontraktu, omówienie celów szkolenia i doprecyzowanie potrzeb Uczestników.

    10:00-11:45 MODUŁ I. WIZERUNEK SZEFA

    Automotywacja szefa do zarządzania zespołem. Świadomość celów zawodowych zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy – arkusz lidera, ćwiczenie indywidualne.
    Świadomość własnych kompetencji i obszarów do rozwoju – arkusz oceny kompetencji, ćwiczenie indywidualne.
    11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 – 13:00 MODUŁ II. WIZERUNEK SZEFA (nagrania)

    Budowanie autorytetu szefa – arkusz expose wraz z wystąpieniem na forum wraz z omówieniem.
    Budowanie wizerunku szefa – kluczowe aspekty. Omówienie dobrych praktyk z uwzględnieniem mowy ciała, tonu głosu oraz tagowania wypowiedzi.
    13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

    13:40 – 14:20 MODUŁ III. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W OPARCIU O TYPOLOGIĘ EXTENDED DISC (część pierwsza)

    Typologia kolorów osobowości – test, omówienie oraz sporządzenie mapy zespołu.
    Efektywna komunikacja z podwładnymi – zasady dotarcia do interesu i kodu wartości rozmówcy – gra w kolory w podgrupach.
    14:20 – 14:35 Przerwa kawowa

    14:40 – 16:00 MODUŁ IV. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W OPARCIU O TYPOLOGIĘ EXTENDED DISC (część druga)

    Bariery w komunikacji – omówienie kluczowych aspektów, praca na przykładach Uczestników.
    16:00-16:30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia, podsumowanie.

    DZIEŃ II

    09:00 – 09:40 Rozpoczęcie szkolenia, omówienie wniosków z pierwszego dnia szkolenia.

    09:40 – 11:20 MODUŁ V. WSPÓŁPRACA ZESPOŁOWA

    Zasady budowania atmosfery i współpracy w zespole. Omówienie kluczowych aspektów oraz praca na przykładach Uczestników (lub przykładach przygotowanych przez trenera).
    11:20 – 11:35 Przerwa kawowa

    11:35 – 13:00 MODUŁ VI. ARKUSZE LIDERA

    Motywowanie pracowników – omówienie zasad, praca w grupach/scenki na forum.
    Delegowanie zadań– omówienie zasad, praca w grupach/scenki na forum.
    Feedback i rozmowy korygujące– omówienie zasad, praca w grupach/scenki na forum.
    13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

    13:40 -14:30 MODUŁ VII. WYZWANIA SZEFA (część pierwsza)

    Komunikowanie wprowadzanych zmian w organizacji – zasady przygotowania się na reakcje ze strony pracowników i wstęp do pracy z oporem. Ćwiczenia indywidulne, grupowe.
    14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

    14:45 – 15:30 MODUŁ VIII. WYZWANIA SZEFA (część druga)

    Zarządzanie konfliktem – wstęp do zasad minimalizacji konfliktów w zespole.
    Zasady współpracy z trudnymi współpracownikami – omówienie kluczowych aspektów, praca na przykładach Uczestników (lub przykładach przygotowanych przez trenera).
    15:30 – 16:00 Podsumowanie szkolenia. Wypracowanie check – listy szkoleniowej z zakresu zarządzania zespołem.

  • Dyplom

  • Warsztaty, ćwiczenia, dyskusja

  • Adresaci Szkolenia:
    Menedżerowie.
    Osoby awansowane na stanowisko kierownika zespołu.
    Osoby zarządzające zespołem.
    Osoby otwarte na własny rozwój osobisty i zawodowy.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 1 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce