16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 15

Zarządzanie szkoleniami w praktyce oraz efektywna identyfikacja potrzeb szkoleniowych.

5 500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • -Zapoznanie Uczestników z nowoczesnymi instrumentami analizy potrzeb szkoleniowych, ich identyfikacji i rozpoznania.
    -Praktyczny trening z zasad stosowania analizy potrzeb szkoleniowych.
    -Poznanie procesu zarządzania procesem szkoleń i rozwoju pracowników.
    Korzyści dla uczestników:
    W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z procesem zarządzania szkoleniami i identyfikowania potrzeb szkoleniowych. Naucza się przeprowadzania oceny efektów poszkoleniowych oraz określa swoje mocne strony i zidentyfikują obszary rozwojowe. Zajęcia w małej, kameralnej grupie wpłyną pozytywnie na praktyczne przyswajanie wiedzy poprzez symulacje, gry i ćwiczenia, angażujące uczestników w cały proces kierowania szkoleniami i identyfikacji potrzeb szkoleniowych.

  • Dzień I.
    I. Metody identyfikacji potrzeb szkoleniowych
    a. Różnica pomiędzy potrzebą, a zachcianka szkoleniową
    b. Co to są potrzeby szkoleniowe?
    c. Pięć sfer badania potrzeb szkoleniowych:
    -Jak jest teraz, co powinno ulec zmianie?
    -Jak powinno być po szkoleniu?
    -Czego oczekują uczestnicy szkolenia?
    -Co może wpłynąć na skuteczność szkoleń?
    -Czy na pewno szkolenie jest najlepszym rozwiązaniem?
    d. Cztery poziomy badania efektywności szkoleń metodą Kirkpatricka
    -Poziom reakcji
    -Poziom nauki
    -Poziom zachowań
    -Poziom rezultatów
    e. Kluczowe problemy w stosowaniu metod badania efektywności szkoleń:
    -Syndrom „Przelukrowanej laurki”
    -Syndrom „Psychozabawy”
    -Syndrom „Niemierzalnych umiejętności”
    -Syndrom „Kauczingu”
    -Syndrom „Współzależności”

    II. Zastosowanie metod identyfikacji potrzeb szkoleniowych w praktyce
    a. Konstrukcja pytań ankietowych
    b. Konstrukcja testu badawczego sprawdzającego wiedzę i umiejętności
    c. Zadania do wykonania
    d. Spotkania focusowe
    e. Ankieta „na zimno”
    f. Analiza po ocenie okresowej
    g. Informacje z otoczenia pracownika (np. koledzy, klienci, przełożeni)
    h. Porównanie wyników ze wskaźnikami

    III. Kiedy szkolenie jest efektywne
    a. Uwarunkowania
    b. Wyniki
    c. Satysfakcja
    d. Zgodność z misja i wizja firmy
    e. Poprawa efektywności, skuteczności, wydajności,

    IV. Etapy projektu szkoleniowego
    1. Badanie potrzeb szkoleniowych
    2. Badanie socjometryczne
    3. Pytania testowe
    4. Analiza sytuacji
    Podsumowanie I dnia warsztatów

    Dzień II
    Przypomnienie i przegląd zagadnień omówionych w I dniu warsztatów
    V. Techniki przekonywania przełożonych do realizacji projektu szkoleniowego
    a. Techniki przekonywania
    b. Konstrukcja kwestionariusza diagnostycznego
    c. Pokonywanie oporu przed szkoleniem
    d. Pomiar efektywności projektu szkoleniowego

    VI. Kierowanie projektem szkoleniowym
    a. Stworzenie zespołu roboczego
    b. Analiza potrzeb i otoczenia
    c. Wyznaczenie celów szkolenia
    d. Koszty szkolenia
    e. Zlecenie szkolenia – wybór firmy i trenerów
    f. Tworzenie programu szkoleniowego
    g. Logistyka szkolenia
    h. Przeprowadzenie szkolenia
    i. Raport poszkoleniowy
    j. Zbadanie efektywności szkolenia
    k. Wdrożenie efektów szkolenia w praktyce

    VII. Rozmowa coachingowa
    1. Zbudowanie atmosfery rozmowy
    2. Analiza coachingowa
    3. Wypracowanie rozwiązań
    4. Wdrożenie rozwiązań
    5. Ocena coachingowa
    6. Prowadzenie coaching’u metodą GROW

    VIII. Planowanie zasobów ludzkich, a potrzeby szkoleniowe
    a. Jak planować zasoby ludzkie vs. potrzeby szkoleniowe
    b. Wyniki ocen okresowych, a potrzeby szkoleniowe
    c. Analiza porzeb indywidualnych podwładnych
    d. Planowanie ścieżek kariery
    e. Motywacja, zaspokajanie potrzeb szkoleniowych

    Podsumowanie i wnioski końcowe.

    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia;
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
    -w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch

    Opcjonalnie:
    Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu*** w którym odbywa się szkolenie.
    Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie


    Inwestycja:
    1190 zł netto (+23% VAT)
    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

    Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
    Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1490 zł netto (+23% Vat)

    Zgłoszenie:
    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).
    Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.

    Kontakt:
    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań

    Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    Adres strony został usunięty

    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
    1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
    2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
    3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
    4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

    POLITYKA RABATOWA
    Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
    Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

    Uwaga:
    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

    Metody szkoleniowe:
    Praca w zespołach
    Ćwiczenia i symulacje indywidualne
    „Burza mózgów” – dyskusje, generowanie pomysłów i rozwiązań
    Analiza przypadków
    Mini wykład
    Ankiety

  • Grupa docelowa:

    Zdarzają się sytuacje kiedy menedżerowie, kierownicy liniowi, pracownicy działów HR jak i sami pracownicy zwracają uwagę na to, że szkolenie, które się odbyło nie spełniło ich oczekiwań, czyli nie przyniosło spodziewanych korzyści. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyn może być kilka- złe zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych, nieadekwatne do potrzeb narzędzia badawcze i szkoleniowe, czy też nieznajomość procesu i narzędzi identyfikowania potrzeb szkoleniowych. Podczas warsztatu uczestnicy w praktyczny sposób zapoznają się z istniejącymi metodami identyfikowania potrzeb szkoleniowych oraz całym procesem skutecznego kierowania projektem szkoleniowym.
    Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
    -pracowników działów HR,
    -pracowników działów szkoleń,
    -pracowników działów kadr,
    -kadrę kierowniczą wszystkich szczebli zarządzania,
    -trenerów wewnętrznych,
    -oraz wszystke osoby mające wpływ na politykę personalną i rozwojową w organizacji.

  • 5500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu

Zygmunt Dolata
Specjalizacja trenerska:
Trener biznesu, menedżer projektów, coach, wykładowca i konsultant HR. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi oraz pracowników wymagających wsparcia metodologicznego. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich. Ekspert ds. HR, zarządzania, budowania relacji zawodowych i autoprezentacji. Prowadzi wysoko oceniane szkolenia z zakresu badania potrzeb szkoleniowych, zarządzania szkoleniami, rekrutacji i selekcji pracowników, specjalizuje się również w warsztatach z komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta oraz radzenia sobie ze stresem. Uznany konsultant w zakresie zarządzania zmianą oraz kreowania wizerunku instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych. Zwycięzca Plebiscytu „Porady praktyków 2013” portalu Treco.pl. Finalista konkursu „Mówca znakomity” („Gazeta Wyborcza w Poznaniu, 2007r.). Twórca wielu programów rozwojowych. Absolwent Politechniki (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, komunikacja i promocja w biznesie – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych – Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu i programu studiów podyplomowych MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Posiada certyfikaty trenerskie Akademii Trenera grupy Hause of Skiils, dyplom ukończenia warsztatów trenerskich w Centrum Szkoleniowym JET Szymona Kudły oraz w firmie Nowe Motywacje. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.

Szkolenia o podobnej tematyce