16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce 19-20.12.2016

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Założenia planowania strategicznego w nowoczesnym przedsiębiorstwie
    -podstawy i istota strategii
    -model działalności przedsiębiorstwa
    -wartości, tożsamość, model Dilts’a
    -misja i wizja przedsiębiorstwa
    -budowa planu strategicznego
    -bariery efektywnej strategii

    Założenia analizy strategicznej
    -rola analizy strategicznej
    -analiza makrootoczenia, Analiza PEST
    -analiza otoczenia konkurencyjnego
    -analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
    -ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa

    Analiza strategiczna przedsiębiorstwa w praktyce
    -metoda TOWS-SWOT
    -analiza 5 sił Portera
    -metoda SPACE
    -model Canvas
    -cele SMART
    -model ADKAR

    Zarządzanie przedsiębiorstwem przez dywersyfikację
    -modele strategii rozwoju przedsiębiorstwa
    -cele i rodzaje dywersyfikacji
    -sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii
    -konglomeraty
    -pułapki dywersyfikacji

    Drogi rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o strategie rozwoju rynku
    -ekspansja geograficzna
    -strategie internacjonalizacji
    -strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych

    Zwiększenie obecności przedsiębiorstwa w sektorach swoich nabywców lub dostawców. Strategie integracji pionowej.

    Wprowadzenie do strategicznego planowania finansowego

    Możliwości i zasady wyboru strategii konkurencji

    Szkolenia finansowe prowadzone są przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych, dlatego niezbędne jest posiadanie komputera przenośnego. Istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia sprzętu.

  • Dyplom ukończenia szkolenia HILLWAY

  • Jako jedna z nielicznych instytucji szkoleniowych w Polsce dbamy o to, aby szkolenia otwarte były dopasowane do potrzeb uczestników.

    W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

    Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.

    Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się. Szkolenie prowadzi Trener, który potrafi zarazić entuzjazmem, inicjatywą oraz przyjemnością z nauki.

    Nasz Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami i oczekiwaniami uczestników.

  • Szkolenie Zarządzanie strategiczne małymi i średnimi przedsiębiorstwami w nowoczesnej gospodarce przeznaczone jest dla:
    - przedsiębiorców i właścicieli firm
    - menedżerów
    - dyrektorów zarządzających
    -kierowników jednostek strategicznych w przedsiębiorstwie
    - dla wszystkich osób, które chcą zdobyć lub/i odświeżyć teoretyczną i metodologiczną wiedzę z zakresu planowania strategicznego w przedsiębiorstwie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce