0 Godzin, 2 Dni

Zarządzanie strategiczne

2 450,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • - Zdobycie umiejętności korzystania z metod analizy strategicznej

    - Ocena własnych praktyk w dziedzinie kierowania, w celu zapewnienia wdrażania strategii.

    - Wypełnianie roli lidera potrafiącego przekonać pracowników do obranej strategii.

  • 1. Analiza i przewidywania wpływu zmian, które mają miejsce w otoczeniu firmy
    -Bieżące zmiany w otoczeniu ekonomicznym
    -Wzrastające wymagania konsumentów i klientów
    -Przyspieszenie zjawiska globalizacji działalności firm i wzrost konkurencyjności związany z wprowadzeniem nowych technologii
    -Wpływ handlu przez Internet: czy doprowadzi do zaburzeń handlu innymi kanałami dystrybucji?
    -Firma ludzi i firma ekologiczna: coraz twardsze przepisy prawne dotyczące ochrony konsumenta i ochrony środowiska
    -Analiza firmy w kontekście zmian w jej otoczeniu: analiza sił Portera
    -Analiza tendencji w zarządzaniu: EMOFF

    2. Analiza pola działań strategicznych firmy
    -Analiza strategiczna: segmentacja, krzywe życia: matryce strategiczne (BCG, Mc Kinsey, ADL)
    -Firma a rynek: analiza konkurencji, rynki docelowe i pozycjonowanie strategiczne
    -Podział rodzajów działalności wg DDS (dziedziny działań strategicznych)
    -Analiza poziomu wzrostu i cyklu życia DDS
    -Opracowanie diagnozy strategicznej firmy

    3. Nowe podejście do strategii
    -Podejście tradycyjne do strategii
    -Progresja w strategii korzyści u konkurencji
    -Strategia wycofania, scenariusze upadku strategii, postępowanie kryzysowe
    -Scenariusze środków minimalnych
    -Czuwanie nasz realizacją strategii: sukces przez uprzedzenie wydarzeń

    4. Dynamika ewolucji branży: uwzględnienie możliwości i zagrożeń
    -Przejście od diagnozy do wprowadzenia: dostosowanie narzędzi analizy strategicznej
    -Problematyka grupy skonfrontowanej ze zjawiskiem globalizacji w branży (studium przypadku)

    5. Przypadek rozrastania się firm: pokusy, ryzyko i możliwości
    -Fuzje, wykupywanie, łączenie firm
    -Ocena dynamiki sukcesu i przyczyn upadku

    6. Pilotowanie strategii przez kompetencje
    -Przekształcanie kompetencji w przewagę konkurencyjną
    -Przyspieszenie rozwoju kompetencji przynoszących wartość dodaną dla klienta

    7. Nowe podejście do kwestii zarządzania
    -Jak oddziaływać na inteligencję kolektywną?
    -Firma dla klienta: wzmacnianie współpracy na linii sprzedawca - klient
    -Dostosowanie czasu pracy, zarządzanie na odległość, czas schyłkowy dla zarządzania hierarchicznego

  • certyfikat MEN, dyplom CEGOS

  • - Metody i narzędzia zostaną sprawdzone przez uczestników na szkoleniu poprzez zastosowanie ich do sytuacji ze swojego życia zawodowego

    - Ćwiczenia i studia przypadków wykorzystywane na szkoleniu bazują na rzeczywistych, spotykanych, na co dzień sytuacjach

    - Wymiana doświadczeń: profil uczestników, doświadczenie trenera i czas przewidziany w czasie szkolenia na dyskusję wzbogaca wymianę zdań.

    - Szkolenie prowadzone przez trenera – specjalistę w dziedzinie zarządzania strategicznego.

  • SKIEROWANE DO:

    - Dyrektorów firm, członków zarządu i innych osób zaangażowanych w tworzenie i realizowanie strategii firmy.

    - Wszystkich menedżerów, którym potrzebna jest wiedza na temat zarządzania strategicznego.

  • 2450 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce