16 Godzin, 2 Dni

Zarządzanie sprzedażą

7,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele i korzyści szkolenia:

    · nabycie umiejętności skutecznego planowania i realizacji planów sprzedażowych

    · nabycie umiejętności skutecznego planowania pracy przedstawicieli handlowych

    · nabycie umiejętności sprawniejszego kontrolowania planów sprzedaży

    · nabycie umiejętności skuteczniejszego analizowania kosztów marketingu w stosunku do wyników sprzedaży

    · zapoznanie się z podstawowymi zasadami motywowania pracowników

    · rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania

  • PROGRAM BAZOWY - program szkolenia zamkniętego jest propozycją wstępną. Indywidualny program wraz z pełnym scenariuszem szkolenia sporządzany jest po analizie potrzeb Firmy Klienta, bądź też na podstawie sugestii Klienta.
    1. Analiza rynku
    · prawa rynku
    · tendencje rozwojowe rynku
    · analiza bazy klientów
    · analiza rynku
    · analiza konkurencji
    · analiza rentowności klienta i obszaru sprzedaży
    · analiza SWOT
    2. Rynek dzisiaj i jutro
    · problemy z lojalnością klientów
    · wzrost znaczenia konkurencji
    · wysokie koszty pozyskania nowych klientów
    · coraz większe doświadczenie handlowców wymaganie przez klientów
    · coraz mniej skuteczne działania w zakresie promocji
    3. Planowanie działań sprzedażowych
    · zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej menedżera i zespołu działu handlowego - maksymalizowanie efektywności czasu pracy
    · plany długo i krótkofalowe
    · rozwój ilościowy i jakościowy rynku - planowanie
    · tworzenie planów sprzedaży
    · cechy poprawnie sformułowanego celu handlowego
    · ustalanie celów i zadań dla podwładnych
    · ustalanie priorytetów w zakresie realizacji celów handlowych
    · delegowanie, zasady skutecznej delegacji
    4. Planowanie działań z klientami
    · poszukiwanie i identyfikacja potencjalnych klientów
    · klienci kupujący, klienci potencjalni
    · ścieżka sprzedaży jako standardu pracy handlowca: nawiązanie kontaktu i efektywne otwarcie rozmów z klientem, analiza potrzeb i oczekiwań klienta, prezentacja i dostawanie oferty, negocjacje i budowanie argumentacji,
    zamykanie transakcji, rozwiązywanie sytuacji trudnych w relacji z klientem.
    5. Kontrola i pomiar realizacji celu i zadań
    · ocena efektywności działań sprzedażowych
    · mierniki oceny efektywności
    · analiza sprzedaży
    · analiza udziału w rynku
    · analiza wydatków marketingowych w stosunku do wyników uzyskanych
    · analiza sprzedaży w oparciu o rynek i klientów ( nowi, utraceni, nie usatysfakcjonowani)
    6. Raporty i analizy
    · kontrola działań pracowników działu sprzedaży
    · informacje niezbędne do stworzenia spójnych i prostych raportów
    · tworzenie raportów
    7. Skuteczna komunikacja
    · rola komunikacja w firmie
    · proces komunikowania się
    · formy komunikowania się
    · bariery skutecznej komunikacji i radzenie sobie z nimi
    · skuteczne metody komunikowania się z zespołem sprzedażowym
    9. Efektywny zespół ds. sprzedaży
    · kluczowe kwalifikacje handlowca
    · kluczowe kwalifikacje zarządzającego sprzedażą
    · nabór na stanowisko handlowca (dobór, szkolenie, motywowanie i ocena pracowników)
    · budowanie zespołu
    · role w zespole
    · cechy efektywnej grupy
    · integracja zespołu
    · rola menedżera w tworzeniu efektywnego zespołu handlowego
    10. Motywowanie
    · istota motywacji
    · najważniejsze czynniki motywacyjne
    · rozmowa oceniająca, motywująca i dyscyplinująca
    · motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
    · motywowanie sprzedawców
    11. Coaching - zwiększanie efektywności podwładnych
    · fazy, style i formy coachingu
    · niepowodzenie – porażka czy połowa sukcesu
    · postępowanie w sytuacji porażki i sukcesu
    · sposoby uczenia się
    · sprzężenie zwrotne w ocenie podwładnego
    · konstruktywna krytyka, skuteczna pochwała

  • TAK

  • Wszystkie szkolenia mają charakter warsztatowy, interaktywny. Prowadzone są z wykorzystaniem, m.in. analizy przypadków (case study), burzy mózgów, ćwiczeń zespołowych, ćwiczeń indywidualnych, gier interaktywnych, odgrywania ról, treningu umiejętności praktycznych, wymiany doświadczeń oraz wykładów, a także w oparciu konkretne przykłady z Firmy Klienta.

  • dla kierowników i dyrektorów sprzedaży i innych menedżerów zarządzających zespołami handlowymi.

  • 7 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • W cenę wliczone są: § przeprowadzenie badań potrzeb szkoleniowych § przeprowadzenie szkolenia § materiały szkoleniowe (wydruk + CD) § certyfikaty ukończenia szkolenia § bezpłatne szablony wybranych narzędzi do analizy § 10 godz. konsultacji w zakresie tematycznym szkolenia po jego zakończeniu § 10% na kolejne usługi firmy Simple Solution Koszty wynajmu pomieszczeń dla potrzeb szkolenia, cateringu i ewentualnych noclegów dla uczestników oraz trenerów, oraz kosztów przejazdu dla uczestników i trenerów ponosi zamawiający szkolenie.

  • 7 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • W cenę wliczone są: § przeprowadzenie badań potrzeb szkoleniowych § przeprowadzenie szkolenia § materiały szkoleniowe (wydruk + CD) § certyfikaty ukończenia szkolenia § bezpłatne szablony wybranych narzędzi do analizy § 10 godz. konsultacji w zakresie tematycznym szkolenia po jego zakończeniu § 10% na kolejne usługi firmy Simple Solution Koszty wynajmu pomieszczeń dla potrzeb szkolenia, cateringu i ewentualnych noclegów dla uczestników oraz trenerów, oraz kosztów przejazdu dla uczestników i trenerów ponosi zamawiający szkolenie.

dr Beata Kozyra

Właściciel i dyrektor firmy doradczej Simple Solution. Przez 12 lat pracowała na stanowiskach menedżerskich i dyrektorskich w kilku firmach z różnych branż, gdzie tworzyła i wdrażała strategie i pracowała z dużymi zespołami. Od ponad 10 lat jest również konsultantem i trenerem, specjalizującym się w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania wiedzą, oraz w dziedzinie efektywnej komunikacji oraz przywództwa i zarządzania zespołem. Dzięki doktoratowi łączy z powodzeniem wiedzę teoretyczną oraz dydaktykę z wieloletnim praktycznym doświadczeniem biznesowym. Jest autorką książki: Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia oraz wielu publikacji z zakresu swoich specjalizacji. Pasjonuje mnie moja praca. Lubię robić zdjęcia, aby potem oglądając je móc przypomnieć sobie moje wrażenia. Nurkowanie i jazda konna mnie odprężają. Biegam dla zdrowia, ale i dlatego, że wtedy przychodzą mi do głowy najlepsze pomysły. Czytam książki, bo w ten sposób mogę zobaczyć świat oczami innych. Staram się podróżować, by chłonąć i zapamiętywać krajobrazy i ludzi do których często wracam pamięcią. Stale poszukuję czegoś nowego, co mnie zainspiruje, chociaż nie porzucam wcześniejszych zainteresowań. Staram się każdego dnia optymistycznie spojrzeć na świat i przeżyć go jak najlepiej. Jestem otwarta i stale się uczę. „Kolekcjonuję” wiedzę i wrażenia. Lubię poszaleć na koncertach rockowych i delektować się muzyką klasyczną. Lubię jeździć dobrym autem i spacerować godzinami po pustym lesie. Uwielbiam nieprzewidywalność burzy, otchłań pustyni, bezkres morza i groźny majestat gór. I wierzę, że jest jeszcze wiele rzeczy, które polubię.

Arleta Olczyk

Szkolenia o podobnej tematyce