18 Godzin, 2 Dni

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • - Podniesienie efektywności zespołu podczas pracy nad specyficznymi projektami związanymi z dostarczaniem usług, produktów Firmy

    - Rozpoznanie potencjału zespołu i dostarczenie narzędzi do optymalnego podziału zadań.

    - Zapoznanie uczestników z modelami postępowania przy realizacji projektów

    i wypracowanie strategii odpowiedniej dla zespołu.

  • Definicja projektu i zarządzania projektem w Firmie
    - obszary wiedzy użyteczne w zarządzaniu projektem (odwołanie się do doświadczeń zespołu – określenie posiadanej oraz pożądanej wiedzy)
    - klient zewnętrzny i wewnętrzny projektu
    - określenie potrzeb klientów projektu
    - definiowanie celu projektu – metody wyznaczania celu
    - odpowiedzialność Kierownika Projektu
    - konspekt projektu

    Psychologia zespołu projektowego
    - zespołowość – rola reguł i norm w pracy grupowej, etapy rozwoju zespołu, zasady sprzyjające efektywnej pracy
    - role grupowe – rozpoznanie charakterystycznych dla wszystkich członków zespołu ról wg koncepcji Balbina
    - rozpoznanie potencjału grupy
    - podział zadań – metody pozwalające optymalnie podzielić obowiązki
    i odpowiedzialność
    - komunikacja w zespole - jej znaczenie
    - kontrolowanie pracowników i delegowanie zadań
    - analiza dotychczasowych doświadczeń zespołu handlowców
    Planowanie projektu
    - systemowe ujęcie projektu – umiejscowienie projektu w strukturze organizacji i analiza jego znaczenia
    - zakres projektu i lista zadań
    - czas trwania projektu
    - określenie wymagań, co do zasobów
    - planowanie nakładów, budżet projektu
    - macierz podziału obowiązków
    Realizacja projektu
    - macierz dystrybucji informacji
    - realizacja planu projektu
    - kontrola zmian w projekcie
    - proces w projekcie i jego mapowanie
    Zamknięcie projektu
    - wnioski z realizacji projektu – dla jednostek, zespołu i całej firmy
    - utrwalenie doświadczeń
    - raport końcowy
    Planowanie pracy zespołu w ramach konkretnego projektu

  • Imienne

  • Nasze szkolenia realizowane są na trzech poziomach:

    – nabywanie wiedzy - poziom teoretyczny,

    – rozwój umiejętności, kompetencji - poziom praktyczny,

    – rozpoznawanie indywidualnych predyspozycji - poziom osobistych kompetencji.

    Oparte są o najefektywniejszy model uczenia się dorosłych: obserwacja – analiza – planowanie – działanie (cykl uczenia się Kolba).

    Odbywają się w formie interaktywnego treningu umiejętności

    z wykorzystaniem metod aktywizujących m.in.: gier symulacyjnych, ćwiczeń w małych grupach, symulacji realnych zdarzeń z jakimi spotykają się uczestnicy szkolenia w trakcie pracy, analizy przypadków (case study), a także uzupełniająco mini - wykładów, prezentacji i kwestionariuszy.

    Podczas treningów jest miejsce na autorefleksję i sesję informacji zwrotnych. Każde ćwiczenie i szkolenie jako całość jest omawiane przez trenera i uczestników. Taki feed-back umożliwia zintensyfikowanie procesu rozwoju umiejętności.

    Zwracamy uwagę na indywidualne potrzeby uczestników grupy, dostosowując treść i przebieg warsztatów do ich propozycji, uwarunkowań sytuacyjnych oraz ujawnionych kompetencji.

    Po zakończeniu szkolenia zleceniodawca otrzymuje raport dotyczący jego przebiegu oraz opisujący potencjał i wskazówki dotyczące dalszych potrzeb rozwojowych uczestników.

    Kończąc zajęcia uczestnicy posiadają nową wiedzę i umiejętności,

    w większym zakresie korzystają z posiadanych zasobów wewnętrznych, co zostaje potwierdzone uzyskaniem imiennego certyfikatu Grupy Doradczo - Szkoleniowej TransMisja.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Maciej Olsztyński

Konsultant, coach i trener. Psycholog absolwent UAM w Poznaniu. Praktyk NLP (certyfikat Practitioner NLP). Od kilku lat prowadzi konsultacje, szkolenia i coaching dla kadry zarządzającej, zespołów handlowych oraz specjalistów innych działów firm. W praktyce zawodowej łączy elementy Analizy Transakcyjnej, Programowania Neurolingwistycznego. Pracuje w ujęciu systemowym traktując organizację, jej kulturę, technologię, zasoby ludzkie jako całość. Zajmuje się również badaniem świadomych i nieświadomych aspektów organizacji oraz wprowadzaniem zmian w obrębie kultury organizacyjnej.

Szkolenia o podobnej tematyce