24 Godzin, 3 Dni

Zarządzanie Projektami Unijnymi oraz wprowadzenie do Nowej Perspektywy Finansowej 2014-2020 - 3-dniowe warsztaty praktyczne.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Cel szkolenia:



    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z kompleksowym procesem zarządzania projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Podczas szkolenia Uczestnicy zdobędą wiedzę praktyczną oraz niezbędne umiejętności nadające się do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Szkolenie przedstawi również wstępne założenia nowej perspektywy finansowej 2014-2020.

    Zdobyte umiejętności z powodzeniem mogą zostać wykorzystane w jednostkach administracji publicznej, instytucjach unijnych, przedsiębiorstwach otoczenia biznesu (firmy konsultingowe, doradcze) oraz władzach wojewódzkich, instytucjach publicznych (urzędy wojewódzkie, urzędy pracy, związki gmin, agencje rozwoju regionalnego).

  • Program szkolenia:
    Dzień I i II
    Zarządzanie Projektami Unijnymi.
    1. Specyfika projektów unijnych.
    2. Cechy projektu.
    3. Projekt a proces.
    4. Projekt a wniosek.
    5. Projekt własny a finansowany ze środków UE.
    6. Zarządzanie cyklem projektu (PCM).
    7. Zarządzanie cyklem życia projektu europejskiego.
    8. Programowanie projektów.
    9. Rola projektu.
    10. System projektowania.
    11. Identyfikacja i formułowanie czyli etapy przygotowania projektu.
    12. Problem i potrzeba.
    13. Analiza problemów (drzewo problemów).
    14. Analiza celów (drzewo celów).
    15. Hierarchia celów projektu.
    16. Cele szczegółowe projektu.
    17. Analiza interesariuszy.
    18. Analiza a wybór strategii.
    19. Analiza ryzyka.
    20. Etapy planowania projektu.
    21. Rezultaty.
    22. Oddziaływanie oraz wpływ.
    23. Logika projektu.
    24. Rodzaje wskaźników.
    25. Monitoring- główne problemy.
    26. Zespół projektowy.
    27. Jak przygotować harmonogram?
    28. Budżet.
    29. Logika projektowa a logika formularza aplikacyjnego.
    30. Zarządzanie stroną funkcjonalną projektu.

    Dzień III
    Fundusze EuropejskieSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.
    1. Wprowadzenie dotyczącej nowej perspektywy finansowej.
    2. Polityka spójności na lataSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.
    3. Gdzie szukać informacji na temat programów pomocowych?
    4. Fundusze Europejskie na lataSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniedostępne w Polsce.
    5. Wstępne informacje dotyczące Programów Operacyjnych dostępnych w nowej perspektywie finansowej.
    6. Omówienie systemu wdrażania funduszy strukturalnych oraz Funduszu Spójności w nowej perspektywie finansowejSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.
    7. Skuteczne aplikowanie o środki europejskie oraz realizacja projektu unijnego na podstawie doświadczeń z latSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.
    8. Omówienie planowych zmian.
    9. Dyskusja moderowana.
    10.Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    -szkolenie trwa 3 dni (24h);
    -zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09.00-17.00 drugiego i trzeciego dnia;
    -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
    -w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

    Opcjonalnie:
    Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu*** w którym odbywa się szkolenie.
    Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    alt

    Inwestycja:
    1690 zł netto (+23% VAT)
    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
    Zgłoszenie:
    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf Pobierz formularz w formacie .pdf lub word Pobierz formularz w formacie .doc a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).

    Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.

    Kontakt:
    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań
    alt

    Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    Adres strony został usunięty


    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
    1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
    2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
    3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
    4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

    POLITYKA RABATOWA

    Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
    Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
    Uwaga:
    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Metodologia:



    Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.



    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

  • Grupa docelowa:



    Do udziału w szkoleniu szczególnie zachęcamy:

    pracowników administracji publicznej;

    głównych księgowych;

    kierowników działów finansowo – księgowych;

    członków zespołów projektowych;

    osoby odpowiadające za realizację projektów unijnych;

    pracowników podmiotów mających zamiar aplikować o wsparcie finansowe z UE;

    osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.

    Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany jest tak aby w programie mogły uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów unijnych, jak również przedstawiciele instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych z Unii Europejskiej.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Trener:

Specjalizacja trenerska:

Jest ekspertem w zakresie zarządzania projektami. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Akredytowany trener metodyki PRINCE2Ÿ (PRINCE2Ÿ Approved Trainer). Specjalizacja: zarządzanie projektami, wykorzystanie metodyk zarządzania projektami PCM, PMBoK, PRINCE2, Agile, SCRUM do optymalizacji działań biznesowych.





Trener:

Specjalizacja trenerska:

Konsultant i autor kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych dla firm i jednostek samorządu terytorialnego. W swoim dorobku wykazać się może doświadczeniem w zakresie takich programów pomocowych jak PHARE, SAPARD, SPO WKP, ZPORR, INTERREG oraz Mechanizmy Finansowe EOG (w ramach perspektywy finansowej UE na lata 2004-2006), a także 16 Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), POKL, POIG, POIIŚ oraz PROW w ramach nowej perspektywy finansowej na lata 2007-2013. Pracował w największych i w najskuteczniejszych firmach konsultingowych w Polsce na stanowiskach Dyrektora Regionalnego, Kierownika Oddziału, Kierownika Działu Projektów Finansowych i Project Managera. Ceniony wykładowca i ekspert w zakresie projektów unijnych.

Szkolenia o podobnej tematyce