16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 15

Zarządzanie projektami dla początkujących - praktyczny przegląd metodyk: PCM, PRINCE2, PMBoK. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

Kraków Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Poznań Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Przekazanie Uczestnikom kluczowej wiedzy o zarządzaniu projektami oraz metodykach projektowych.
    Analiza różnic pomiędzy poszczególnymi metodykami w celu ich późniejszego właściwego doboru i dopasowania do konkretnego projektu.
    Omówienie najefektywniejszych technik i narzędzi projektowych z uwzględnieniem konkretnej branży, konkretnego projektu.

  • 1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
    A. Autoprezentacja uczestników szkolenia.

    2. Wprowadzenie do zarządzania projektami.
    A. Projekt -definicja.
    B. Cykl życia projektu.
    C. Czynniki mające wpływ na realizację danego projektu.
    D. Poszczególne etapy zarządzania projektami.
    E. Główne zadania I obowiązki osoby kierującej danym projektem.

    3. Inicjowanie projektu.
    A. Zrozumienie roli wyższej kadry zarządzającej.
    B. Ustalenie celu projektu oraz realnych wymagań dla projektu.
    C. Konspekt danego projektu.
    D. Skuteczne tworzenie zespołu odpowiedzialnego za realizację projektu.

    4. Planowanie projektu.
    A. Planowanie zakresu.
    B. Podział zadań.
    C. Ustalenie harmonogramu.
    D. Metody szacowania czasu trwania I kosztów zadań projektowych.
    E. Schemat sieciowy projektu.
    F. Oprogramowanie do planowania zarządzania projektem.
    G. Macierz obowiązków.

    5. Wdrożenie projektu.
    A. Plan bazowy.
    B. Struktura i organizacja zespołu projektowego.
    C. Raporty z realizacji projektu.
    D. Monitorowanie przebiegu projektu.
    E. Ocena przebiegu projektu.
    F. Analiza poniesionych kosztów.

    6. Zamykanie projektu.
    A. Weryfikacja projektu.
    B. Zakończenie procedur mających wpływ na realizację projektów.
    C. Analiza doświadczeń.

    7. Podsumowanie – zakończenie szkolenia.
    A. Najważniejsze zasady zarządzania projektami.
    B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę.
    C. Podsumowanie szkolenia.

    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    Harmonogram zajęć
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

    Inwestycja:
    1390.00zł netto (+23% VAT)

    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

    Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
    Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniezł netto (+23% Vat)

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych:
    Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
    Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania.
    Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.

  • Grupa docelowa:
    Program szkolenia został zaprojektowany z myślą o osobach początkujących chcących zdobyć kompleksową wiedzę w zakresie skutecznego organizowania i zarządzania projektami według metodyk PCM, PRINCE2 oraz PMBoK. W szczególności do udziału w szkoleniu zachęcamy więc przyszłych i obecnych członków zespołów projektowych, specjalistów oraz kadrę kierowniczą średniego i wyższego szczebla zarządzania.

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    egzaminy certyfikujące
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Tomasz Kurek

Wybitny trener biznesu i konsultant z kilkuletnim doświadczeniem menedżerskim w organizacjach. Specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji długofalowych strategii rozwoju z wykorzystaniem narzędzi myślowych Teorii Ograniczeń oraz w ich realizacji w oparciu o zarządzanie projektami. Przedsiębiorca, menedżer i doradca w zakresie zarządzania organizacjami i zespołami projektowymi. Doradzał przy opracowaniu kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych wprowadzających do oferty firm nowe produkty i usługi. Współtworzył kilkanaście strategii rozwoju firm i instytucji publicznych, strategii komercjalizacji wynalazku i pozyskania inwestora. Zwolennik ciągłego i dobrze zaplanowanego doskonalenia organizacji w oparciu o zestaw narzędzi dobranych indywidualnie do jej sytuacji i potrzeb. Aktualnie zajmuje stanowisko Dyrektora Departamentu Inwestycji w Agencji Rozwoju Innowacji Sp. z o.o. oraz zarządza dwoma innymi firmami. Zajęcia prowadzi żywiołowo z powodzeniem zachęcając osoby uczestniczące do licznych aktywności, inspiruje do zmian, rozwoju i podnoszenia efektywności organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce