0 Godzin, 4 Dni

Zarządzanie innowacjami

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest edukacja menadżerów oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie i wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek, w zakresie nowej koncepcji popytowego podejścia do innowacji (User-Driven Innovation - UDI).

  • * koncepcja popytowego podejścia do innowacji – User-Driven Innowavation (UDI)
    * wybrane metody analizy pozycji konkurencyjnej i strategicznej przedsiębiorstwa
    * źródła przewagi konkurencyjnej
    * klimat sprzyjający innowacjom
    * projektowanie rozwiązań i kreowanie nowych pomysłów – warsztaty z technik kreatywności i kształtowania koncepcji nowych produktów
    * badania marketingowe – wykorzystywane w modelu UDI
    * strategia produktu w UDI
    * zdolności i możliwości technologiczne – techniki diagnozowania
    * oszacowanie możliwości rynkowych – Market Segmentation
    * oszacowanie możliwości rynkowych – wykorzystanie technik analizy rynku
    * oszacowanie możliwości rynkowych – zastosowanie wskaźników marketingowych
    * projektowanie strategii innowacji – analiza strategiczna
    * projektowanie strategii innowacji – przygotowanie strategii rozwoju oraz strategii konkurencji
    * wdrażanie – przygotowanie harmonogramu wdrożeniowego
    * wdrażanie – przezwyciężanie barier rozwoju innowacji w organizacji oraz ich akceptacji przez klientów
    * kształtowania kultury organizacyjnej charakterze proinnowacyjnym

  • Na zakończenie treningu uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty.

  • Zajęcia prowadzone są technikami warsztatowymi - wszystkie przekazywane treści merytoryczne ćwiczone są na rzeczywistych sytuacjach mogących zaistnieć w pracy uczestników.

  • Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej i kluczowych pracowników z małych i średnich przedsiębiorstw



  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Trener-praktyk z wieloletnim doświadczeniem

Szkolenia o podobnej tematyce