7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

ZARZĄDZANIE EMOCJAMI Z ELEMENTAMI ROZWOJU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ jak radzić sobie z emocjami w pracy, zrozumieć siebie i innych

Trwa nabór 890,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Inteligencji emocjonalnej oraz jej roli – w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju.
    Zasadach rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
    Sposobach na lepsze rozumienie siebie i innych.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Wykorzystywania w praktyce strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli (skuteczne panowanie nad emocjami).
    Samoregulacji swoich emocji.
    Strategicznego wykorzystywania w życiu codziennym inteligencji emocjonalnej tak, by była ona użyteczna zarówno w pracy, jak i w relacjach osobistych.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Budowaniem satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
    Samoświadomością i samoregulacją emocji.

  • 09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.

    10:00 – 11:30 Moduł I. Techniki zarządzania emocjami – samoświadomość.

    Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe. Ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych.
    R.Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami. Omówienie.
    Cztery kroki zarządzania emocjami. Omówienie.
    Czułe punkty a zarządzanie emocjami. Ćwiczenie indywidualne, omówienie.
    Wpływ emocji na neurobiologię. Omówienie casu.
    Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami. Omówienie teorii P.MacLeana.
    Budowanie świadomości -jak uczymy się wyrażania emocji. Omówienie.
    Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami. Omówienie.
    Emocje w naszym ciele i ich role – zarówno pozytywne, jak i negatywne.
    11:30 – 11:45 Przerwa

    11:45 – 13:00 Moduł II. Techniki zarządzania emocjami – komunikacja i budowanie relacji.

    Komunikacja interpersonalna z określonymi typami osobowości a zarządzanie emocjami. Omówienie i ćwiczenia praktyczne.
    Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości. Ćwiczenie indywidualne.
    13:00-13:40 Przerwa na obiad

    13:40–16:00 Moduł III. Narzędzia do radzenia sobie z emocjami w pracy.

    Ćwiczenie związane z rozpoznawaniem stanu wewnętrznego a zarządzania emocjami.
    Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań? Ćwiczenie. Omówienie.
    Ćwiczenia praktyczne związane z zarządzaniem emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop.
    Techniki czyszczenia emocji.
    Techniki kontroli emocji – smutku, lęku, złości,
    Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
    Techniki rozumienia emocji innych osób.
    Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
    Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.
    16:00 – 16:30 Podsumowanie szkolenia, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.

  • Dyplom ukończenia szkolenia wydawany przez Human Skills wpisaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie pod numerem 2.14/002243/2014 .

  • Szkolenie prowadzone będzie m.in metodami:

    paneli dyskusyjnych,

    ćwiczeń grupowych i indywidualnych,

    prezentacji,

    odgrywanie ról,

    analizy przypadków,

    filmów poglądowych.

  • Adresaci Szkolenia
    Osoby na co dzień pracujące bezpośrednio z ludźmi.
    Osoby chcące budować satysfakcjonujące relacje.
    Osoby chcące rozwinąć swoją samoświadomość.
    Osoby zainteresowane powyższym tematem i rozwojem osobistym.

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Realizujemy projekty zamknięte w oparciu o bezpłatną analizę potrzeb, która stanowi dla nas podstawę do dokonania wyceny projektu zamkniętego.

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce