16 Godzin, 2 Dni

ZARZĄDZANIE CZASEM / ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie skierowane do wszystkich osób które, pragną zwiększyć efektywność swojego życia zawodowego, w kontekście upływającego czasu.

    Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:

    -efektywnie organizować czas pracy

    -sprawnie zarządzać własnym czasem

    -trafnie określać priorytety

    -skutecznie planować aktywności

    -wykorzystywać narzędzia planowania

    -minimalizować stres wynikający z dużej ilości zadań

    -rozpoznanie i minimalizowanie zakłóceń w pracy.

  • Co oznacza zarządzanie czasem oraz zarządzanie sobą w czasie
    Zarządzanie sobą w czasie poprzez cele:
    -zasady poprawnie sformułowanego celu,
    -spójność celów osobistych i zawodowych,
    -ustalanie priorytetów
    Planowanie – poziom ogólności i konkretności
    Realizacja celów w czasie:
    -sposoby postrzegania struktury czasu – różne modele,
    -ćwiczenia w dobieraniu odpowiedniego modelu czasu w zależności od charakteru wykonywanego zadania,
    -kontrola realizacji celów,
    „Złodzieje czasu”, zakłócenia
    Praca w warunkach stresu (stres, wypalenie, zarządzanie kryzysami, ciągłe gaszenie ognia, teoria stresu wg Perskiego)
    Działanie zgodne z priorytetami:
    -ustalanie swojej roli i swoich obowiązków,
    -zdefiniowanie priorytetów na różnych poziomach,
    -rozróżnianie zadań pilnych od ważnych,
    -wyznaczanie terminów realizacji swoich zadań,
    -działanie w sytuacjach awaryjnych,
    Zarządzanie sobą poprzez motywację:
    -określenie życiowych ról i osobistej hierarchii wartości oraz integracja tych wartości z wartościami firmy.
    Praca w warunkach stresu
    Stanowisko pracy.

  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

  • case study, warsztaty, ćwiczenia indywidualne i grupowe

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Mariusz Chałat

Umiejętność budowania relacji z klientem zdobyłem odbywając kilka tysięcy efektywnych rozmów handlowych. Sprzedaż poznawałem od poziomu przedstawiciela handlowego do stanowisk kierowniczych (np. Szefa Regionu w sektorze ubezpieczeniowym). Jako trener wewnętrzny w dużych, ogólnokrajowych strukturach, podnosiłem efektywność pracy handlowców oraz kadry zarządzającej poprzez szkolenia wprowadzające i rozwojowe oraz konsultacje indywidualne. Pracując przy projektach unijnych szkoliłem też pracowników oraz kierownictwo małych i średnich przedsiębiorstw. Podczas pracy trenerskiej stosuję różne narzędzia (np. assessment center, coaching, techniki NLP). Pracuję zarówno z grupami, jako trener, jak i z pojedynczymi osobami jako konsultant. Posiadam międzynarodowy certyfikat specjalisty w stosowaniu metody „Thomas International” pozwalającej skutecznie diagnozować predyspozycje zawodowe oraz bardziej efektywnie zarządzać personelem. Z wykształcenia jestem Doradcą Zawodowym po Akademii Jana Długosza w Częstochowie. Uwielbiam wszystkimi zmysłami odbierać otaczającą mnie naturę – ludzi, zwierzęta, przyrodę. Stąd zamiłowanie do obserwacji ludzkich zachowań oraz podziwiania przyrody podczas krótszych i dłuższych wędrówek. W wolnych chwilach z ogromną chęcią oddaję się rysowaniu ludzkich twarzy, malowaniu pejzaży, czy też graniu na gitarze zainspirowany inną kulturą. Wyciszenia szukam chętnie nad morzem wśród szumu fal. Bliskie memu sercu osoby są dla mnie największą wartością; dzięki nim to o czym piszę powyżej, ma sens...

Jacek Czapski

Dokładnie poznałem specyfikę sprzedaży – zarówno B2B jak i do klientów indywidualnych – podczas pracy w charakterze handlowca a następnie szefa zespołów handlowych. Odpowiadałem za rekrutację, budowanie zespołu, coaching i system wynagradzania oraz nadzorowałem wykonywanie zadań przez telemarketerów i sprzedawców pracujących w terenie. Pełniąc funkcję dyrektora regionalnego zbudowałem sieć sprzedaży składającą się z 3 oddziałów. Potem wykorzystywałem swoje doświadczenia zarządzając przez 4 lata własną firmą szkoleniową. Publikuję artykuły dotyczące m.in. sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta. Posiadam certyfikat Mistrza NLP – specjalizuję się w modelowaniu kompetencji. Umiejętności trenera i coacha doskonaliłem też na wielu szkoleniach z udziałem znanych trenerów, m.in. Josepha O’Connora lub Steve’a Andreasa. Studiowałem na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu a obecnie jestem zaocznym studentem psychologii. Jestem szczęśliwym mężem i ojcem. Najchętniej odpoczywam z rodziną, prawie zawsze w bliskim kontakcie z przyrodą. Kocham góry – w zimie jeździmy na nartach, latem wędrujemy. Jeśli tylko mogę zbieram grzyby. I nie boję się ich jeść. Lubię też po prostu rozmawiać z ludźmi – dla przyjemności i dla poznawania świata.

Piotr Szamałek

Posiadam wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży oraz budowy i zarządzania zespołem sprzedażowym. Ze względu na swoje wykształcenie przez kilka lat zajmowałem się sprawami prawnymi (przede wszystkim w sektorze finansowym) – także nadzorując te kwestie w imieniu swoich pracodawców. Pracowałem również jako trener wewnętrzny w kilku międzynarodowych korporacjach. Swoje doświadczenia - zarówno menedżerskie jak i trenerskie oraz sprzedażowe - wykorzystywałem pracując jako kierownik regionu w branży ubezpieczeniowej, a później także finansowej oraz pełniąc funkcję wiceprezesa firmy turystycznej a następnie budując od podstaw i prowadząc na podstawie umowy franszyzowej oddział banku. Wykorzystywałem coaching jako narzędzie menedżera w pracy ze sprzedawcami. Jako coach prowadzę coachingi indywidualne i grupowe z menedżerami, szefami projektów a także trenerami wewnętrznymi. Ukończyłem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Jestem żonatym ojcem dwojga dzieci i właścicielem rottweilera o złotym sercu. W wolnych chwilach chętnie biorę udział w „strzelankach” ASG (air soft gun). Jako były piłkarz marzę o zagraniu przy stutysięcznej publiczności na stadionie piłkarskim Camp Nou – należącym do FC Barcelona stutysięczniku.

Szkolenia o podobnej tematyce