8 Godzin, 1 Dni

Zarządzanie czasem i organizacja pracy - inspirujący warsztat szkoleniowy pozwalający na efektywną realizację założonych celów. jak sentencję przekuć w rzeczywistość.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Cel szkolenia:



    „Czas to najskromniejszy kapitał, jeśli ktoś nim nie potrafi zarządzać, nie będzie niczym innym dobrze zarządzać” (Peter Drucker)

    Dobre zidentyfikowanie realizowanie celów , które przybliżą nas do osiągania sukcesów w pracy zawodowej jest w dzisiejszych czasach pożądaną umiejętnością. Jak planować i realizować wyznaczone cele, jak monitorować swoja pracę, jak efektywnie wykorzystać czas, jak uniknąć chaosu i stresu w osiąganiu celów, na te i inne pytania związane z planowaniem i realizowaniem nałożonych celów i zadań odpowiemy na tym szkoleniu.



    Cele szkolenia:

    Praktyczne zapoznanie z zasadami technikami efektywnej organizacji czasu pracy

    Doskonalenie praktycznego przekazywania sformułowanych celów i zadań zgodnie z reguła SMART

    Zapoznanie z narzędziami planowania czasu i doskonalenia metody planowania aktualnie wykorzystywanej,

    Kształtowanie nawyku prawidłowego wyboru zadań do realizacji wg. zasady PLINE/WAŻNE

    Trenowanie ze szkolonymi identyfikowania „złodziei czasu” i wybór najlepszych metod ich eliminacji.

  • Program szkolenia:

    I. Wprowadzenie w zagadnienie zarządzania sobą w czasie
    1.Co to jest czas?
    2. Dziesięć korzyści wynikających z lepszego zarządzania czasem
    3. Znaczenie decyzji – czy chcę i po co chcę sprawnie zarządzać czasem i zadaniami?
    4. Test – moja efektywność
    5. Paradygmat siedmiu nawyków Covey’a - pilne, nie pilne, ważne, nieważne;
    6. Model WARTO – cele wymierne, ambitne, realne, terminowe i określone,
    7. Czym jest osobista przedsiębiorczość?
    - definicja przedsiębiorczości
    - diagnoza obszarów kompetencji,
    - postrzeganie siebie i swojej roli w firmie,
    - funkcje zarządzania sobą i swoją praca:

    II. Teraźniejszość
    1. Umiejętność samoorganizacji – czas jako mój osobisty kapitał,
    2. Ile kosztuje zła organizacja czasu,
    3. Pożeracze czasu- jak radzić sobie ze złodziejami czasu,
    4. Wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC
    5. Wyznaczanie priorytetów za pomocą Zasady Pareto (reguła 80:20)
    6. Zasady delegowania odpowiedzialności i uprawnień (co, jak, komu?),
    7. Podręczne i uniwersalne narzędzia zarządzania czasem,
    8. Realizowanie funkcji zarządzania na swoim stanowisku pracy
    9. Tworzenie, wykorzystanie dokumentacji do lepszej realizacji celów i korekt w przyszłości,
    10. Autodiagnoza własnych umiejętności – analiza SWOT

    III. Przyszłość
    1. Cele zawodowe i prywatne (tydzień, miesiąc, kwartał, rok),
    2. Arkusz samooceny z zarządzania czasem
    3. Korzyści z planowania
    4. Przeszkody w planowaniu
    5. Zasady i reguły planowania czasu,
    6. Najważniejsze 15 minut dnia
    7. Samoocena,-nawyki dotyczące planowania

    IV. Przeszłość
    1. Tabela spędzonego czasu
    2. Realny harmonogram pracy
    3. Zarządzanie czasem – plan działania
    a/ kontekst mojej pracy
    b/ mój typ osobowy,
    c/ problemy z czasem,

    V. Zakończenie
    1. Wysłanie do siebie listu z planem (harmonogramem) działań na najbliższy miesiąc.
    2. „Czas to pieniądz” – jak sentencję przekuć w rzeczywistość.

    Informacje organizacyjne:

    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    -szkolenie trwa 1 dzień (8h);
    -zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00;
    -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób;
    -w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

    Opcjonalnie:
    Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się szkolenie.
    Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie


    Inwestycja:

    650 zł netto (+23% VAT)
    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

    Zgłoszenie:

    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).
    Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.

    Kontakt:

    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań


    Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.0008.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie(61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    www.szkolenia-semper.pl

    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
    1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
    2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
    3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
    4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

    POLITYKA RABATOWA
    Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
    Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

    Uwaga:

    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • Metodologia:



    Metody:

     ćwiczenia w małych grupach,

     ćwiczenia indywidualne,

     odgrywanie ról

     analizy przypadku,

     techniki coachingowe

     testy,

     „burza mózgów”,

     Dyskusje moderowane

     dyskusje moderowane,

     mini wykład,

     prezentacje,



    Ćwiczenia:

    o „Proces wytyczania celów wg. SMART”

    o „Twój plan dnia pracy”

    o „Twoi złodziej czasu” – ankieta, dyskusja

    o „Dlaczego warto zarządzać swoim czasem” – praca w grupoach

    o „Delegowanie zdań” – ćwiczenia w parach

    o „Moje nawyki”

    o „Twój ostatni tydzień” – podział tygodnia na czas działań i zadań

    o „Ustalanie priorytetów zawodowych”

    o „Test 2 minuty”

    o „Skecz z zegarkiem”

    o „Skecz z minutą”

    o „Fatalny dzień” – kryzysowa historia – ustalanie priorytetów i podział zadań

    o „Mój osobisty kapitał czasu”

    o „Koniec na początek” – ćwiczenie w zespołach

    o „Umiejętność samoorganizacji”

    o „Ile mam służbowych spraw do załatwienia”

    o „List do samego siebie” – moje działania po powrocie do pracy

    o „Umiejętność planowania” – test

    o „Action Plan”

    o Reguła Pareto, Reguła Eisenhowera, Macierz Pilne-Ważne – praca z narzędziami.

  • Pracownicy oraz kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla organizacji.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Specjalizacja trenerska:

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera. Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami, negocjacji i HR. Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych. Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem i kinomanem.

Szkolenia o podobnej tematyce