8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 15

Zarządzanie biurem i obsługa klienta

Warszawa Termin pewny Inny 890 PLN 790,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny Inny 890 PLN 790,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Twoja praca to wyzwanie, jesteś buforem miedzy szefem a pracownikami, między szefem a klientami. Często masz dużo zadań do zrobienia i musisz radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dbanie o interesy przełożonego, doskonałe traktowanie klientów i świetna organizacja pracy oraz rozmowy telefoniczne to tylko wierzchołek góry lodowej Twoich obowiązków.


    Jeśli chcesz:



    poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami, asertywnie dbać o swoje i interesy szefa


    zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem i nabyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach


    doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy


    poznać sposoby wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji 


    To szkolenie jest dla Ciebie.


    Szkolenie dla pracowników biurowych, którzy chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji. 


    Warsztat szkoleniowy rozwija umiejętność w zakresie profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. Warsztat ma na celu pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań. Poznasz metody radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. To szkolenie jest dla Ciebie, jesli chcesz doskonalić  umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów i chesz dokonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Jeśli chcesz zwiększyć swoją asertywność w kontaktach z Klientami i współpracownikami i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym, profesjonalnie obsługiwać  klientów. ZAPISZ SIĘ JUŻ!
    Szkolenie dla zarządzania biurem  jest kluczem do Twojego sukcesu!
    Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
    Szkolenie skierowane do: sekretarek, asystentek, recepcjonistek.


    PROGRAM SZKOLENIA:
    Profesjonalny wizerunek Asystentki i Sekretarki

    Jak cię widzą, ..."opakowanie".
    Pierwsze wrażenie, prezentacja oferty firmy, autoprezentacja.
    Jak budować profesjonalny wizerunek własny, szefa, firmy?

    Komunikacja interpersonalna w pracy Asystentki i Sekretarki
    Skuteczna komunikacja. Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
    Techniki wywierania pozytywnego wpływu.

    Profesjonalna rozmowa telefoniczna
    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Sposoby i techniki obsługi Klienta ( rozmowa przez telefon).
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.

    Asertywność Asystentki i Sekretarki
    Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
    Na czym polega asertywność sekretarki/asystentki.
    Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki asertywności).

    Zasady zarządzania czasem w pracy Asystentki i Sekretarki
    Zarządzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadań,
    Określanie celu , planowanie, podejmowanie decyzji , motywowanie siebie.
    Współpraca z przełożonym (planowanie, zarządzanie czasem).
    Analiza „złodziei” czasu.
    Wyznaczanie priorytetów.

    Stres w miejscu pracy
    Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
    Stres pozytywny i negatywny.
    Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

  • TAK

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    egzaminy certyfikujące
    przerwy kawowe
    konsultacje z expertem VIDI, pomoc i doradztwo

Szkolenia o podobnej tematyce