16 Godzin, 2 Dni
Zamówienia publiczne dla zaawansowanych - 2 -dniowe warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów. Kompendium wiedzy dla praktyków, możliwość indywidualnych konsultacji.
-
Cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przekazanie zaawansowanej wiedzy, która posłuży Uczestnikom do jeszcze skuteczniejszego pełnienia obowiązków służbowych w obszarze prawa zamówień publicznych.
Warsztaty stanowią formę dopełnienia, ugruntowania posiadanej przez Uczestników wiedzy w oparciu o znowelizowaną Ustawę Prawo Zamówień Publicznych.
Program szkolenia ujmuje te zagadnienia, które często stanowią temat dyskusji w kręgu osób praktycznie zajmujących się realizacją procedur przetargowych.
Wykładowca skoncentruje się na zagadnieniach, które budzą wątpliwości interpretacyjne oraz na szczególnych punktach w procedurach, które w przyszłości mogą być przedmiotem kontroli ze strony WUP, UM, NIK, RIO, UKS lub kontroli wewnętrznych.
Jeżeli, mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej. -
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Powitanie uczestników.
Identyfikacja oczekiwań i doświadczeń Uczestników.
Przedstawienie głównych celów i przebiegu szkolenia.
2. Wstęp do zamówień publicznych.
Rynek zamówień publicznych w Polsce.
Pojęcie zamówienia publicznego i progi stosowania przepisów ustawy o ZP.
Strona Zamawiającego - podmioty zobowiązane do stosowania prawa ZP.
Strona Wykonawcy - wymagania wobec wykonawców, instytucja wykluczenia.
Warunki niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu przez Wykonawcę - praktyczne warsztaty.
3. Sytuacja wyłączenia stosowania ustawy PZP.
4. Cztery zasady udzielania zamówień publicznych w myśl ustawy PZP.
Zasada jawności
Zasada uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców
Zasada pisemności
Zasada prymatu przetargu
5. Jak wygląda procedura powierzania przez zamawiających przygotowania i realizacji postępowania o udzielenie zamówienie innym podmiotom.
Ograniczenia w zakresie przyznawania pełnomocnictw dla innych podmiotów.
Kto powołuje komisję przetargową?
Za co odpowiadają członkowie komisji przetargowej?
6. Publikacja ogłoszeń o zamówienia publiczne. Analiza najczęstszych błędów w treści zamówienia.
7. Odpowiedzialność kierownika zamawiającego.
8. Wątpliwości i pytania Wykonawcy. Procedury otrzymania odpowiedzi od Zamawiającego.
9. Powierzenie przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia własnej jednostce organizacyjnej lub osobie trzeciej.
10. Odpowiedzialność osoby trzeciej za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w świetle Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
11. Sposoby obliczania wartości zamówienia każdego z zamawiających podmiotów.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
12. Sposoby zatwierdzania wyników postępowania.
13. Udzielanie zamówień w częściach.
14. Potwierdzenie dysponowania zasobami innych podmiotów – konieczność pisemnego zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów w świetle orzecznictwa.
15. Wymagania, wykraczające poza ramy ustawy PZP stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia w zakresie opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
16. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Poszczególne elementy SIWZ wraz z przykładami zapisów – wgląd w art. 36 ustawy PZP
Załączniki do SIWZ, analiza wzorów oświadczeń: art. 22, art. 24, art. 26, oferta, wykazy)
Case study – poprawnie sporządzona SIWZ jak i sporządzona z naruszeniem ustawy PZP
17. Proces wyboru oferty.
18. Otwarcie ofert.
19. Badanie wykonawcy, ocena treści oferty.
20. Przykłady: błędnych zaświadczeń urzędowych, błędny wykaz osób, błędy w polisie OC.
21. Kryteria oceny ofert.
22. Odrzucenie oferty.
23. Wybór najkorzystniejszej oferty.
24. Praktyczne warsztaty -wybór oferty - praca grupowa, dyskusja.
25. System ochrony praw wykonawców.
26. Konsekwencje prawne i dyscyplinarne za naruszenie przepisów dot. Zamówień publicznych.
Kary i naruszenia przepisów PZP wynikające z art.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePZP.
Kary i naruszenia przepisów PZP wynikające z przepisów Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
27. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie:00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób.
-w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch
Opcjonalnie:
Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu*** w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
Inwestycja:
1090 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długipis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-Każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
ul. Libelta 1a/2
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 07.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
www.szkolenia-semper.pl
Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. -
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-
- Wykład obrazowany przykładami z praktyki własnej wykładowcy; orzecznictwa i kontroli prowadzonych przez UZP;
- Warsztat praktyczny – przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego od A do Z.
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
-
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o praktykach, osobach średniozaawansowanych i zaawansowanych w tematyce prawa zamówień publicznych zarówno od strony Zamawiającego, jak też Wykonawcy.
-
0 PLN + 23% VAT za szkolenie
-
----
Specjalizacja trenerska:
Od 1998 r. zajmuje się dziedzina zamówień publicznych w jednostkach samorządowych. Bogate doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych . Stała współpraca z Wolters Kluwer Polska oraz wydawnictwem wiedza i Praktyka.
Wykładowca studiów podyplomowych Politechniki Poznańskiej ( Zamówienia Publiczne i Partnerstwo Publiczno – Prywatne), Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ( Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych), Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ( Zamówienia publiczne oraz Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych).
Od 2007 r. Prowadzi autorskie szkolenia z zamówień publicznych skierowane do przedstawicieli zamawiających jak i wykonawców.
Szkolenia o podobnej tematyce
-
Badanie autentyczności dokumentów, prawo bankowe, formy należytego wykonania umowy (weksel, gwarancje bankowe itp.)
Kurs na Sukces Andrzej Koziar Szkolenia
Cena szkolenia do ustalenia
-
Giełda w praktyce - zarządzanie dokumentami i zasady funkcjonowania
Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu i Administracji Sp. z o.o.
Cena szkolenia do ustalenia
-
Znowelizowane prawo zamówień publicznych
Dział Szkoleń Wyższej Szkoły Bankowowej w Toruniu
270 PLN + VAT
-
Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji dla wykonawców
PEGAZ GROUP Sp. z o.o.
640 PLN + VAT
-
Pomoc publiczna
Open Training sp. z o.o.
Cena szkolenia do ustalenia
-
Zamówienia Publiczne w praktyce dla Zamawiających
Collect Consulting S.A. Katowice
Cena szkolenia do ustalenia