16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 15

Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

4 500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Cel szkolenia:

    Celem szkolenia jest omówienie specyfiki rynku zamówień publicznych oraz podstaw prawnych systemu zamówień publicznych.
    Szkolenie jest profesjonalnym kompendium praw i obowiązków leżących w gestii Wykonawcy i Zamawiającego.
    Warsztaty praktyczne pozwolą Uczestnikom zapoznać się z zagrożeniami i korzyściami wynikającymi z udziału w rynku zamówień publicznych.
    Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach.
    Program szkolenia przygotowany jest z myślą o osobach początkujących, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także dla osób które rozpoczynają pracę w tym zakresie.
    Jeżeli, mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej.

  • 1. Prawo zamówień publicznych – przegląd podstawowych zasad na przykładzie trybu przetarg nieograniczony:
    a. Szacowanie wartości zamówienia
    b. Kierownik zamawiającego i komisja przetargowa – zakres obowiązków i odpowiedzialności
    c. Ogłoszenie o zamówieniu
    d. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    e. Ocena wykonawcy i ocena oferty
    f. Rozstrzygnięcie postępowania, w tym przesłanki do unieważnienia
    g. Dokumentowanie postępowania

    2. Zamówienie z wolnej ręki:
    a. Przesłanki do stosowania trybu
    b. Przebieg postępowania
    c. Dokumentowanie

    3. Zapytanie o cenę:
    a. Przesłanki do stosowania trybu
    b. Przebieg postępowania
    c. Dokumentowanie

    4. Umowa z wykonawcą.

    5. Środki ochrony prawnej.

    6. Nieprawidłowości w procedurach o udzielenie zamówienia.
    a. Konsekwencje błędów i świetle ustawy pzp i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    b. Przegląd typowych błędów.

    7. Warsztat praktyczny – przeprowadzenie i udokumentowanie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.

    1. Prawo zamówień publicznych – przegląd podstawowych zasad na przykładzie trybu przetarg nieograniczony:
    a. Szacowanie wartości zamówienia
    b. Kierownik zamawiającego i komisja przetargowa – zakres obowiązków i odpowiedzialności
    c. Ogłoszenie o zamówieniu
    d. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    e. Ocena wykonawcy i ocena oferty
    f. Rozstrzygnięcie postępowania, w tym przesłanki do unieważnienia
    g. Dokumentowanie postępowania

    2. Zamówienie z wolnej ręki:
    a. Przesłanki do stosowania trybu
    b. Przebieg postępowania
    c. Dokumentowanie

    3. Zapytanie o cenę:
    a. Przesłanki do stosowania trybu
    b. Przebieg postępowania
    c. Dokumentowanie

    4. Umowa z wykonawcą.

    5. Środki ochrony prawnej.

    6. Nieprawidłowości w procedurach o udzielenie zamówienia.
    a. Konsekwencje błędów i świetle ustawy pzp i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    b. Przegląd typowych błędów.

    7. Warsztat praktyczny – przeprowadzenie i udokumentowanie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.


    Informacje organizacyjne:
    Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

    Harmonogram zajęć
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 – przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia


    Inwestycja:
    990 zł netto (+23% VAT)
    Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
    -cena zawiera:
    -uczestnictwo w szkoleniu,
    -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
    -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
    -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
    -konsultacje poszkoleniowe
    -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

    Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
    Kraków: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1200 zł netto (+23% Vat)
    Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1237 zł netto (+23% Vat)
    Poznań: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1195 zł netto (+23% Vat)


    Zgłoszenie:
    Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie) lub mailem (Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie).

    Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

    Kontakt:
    Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
    ul. Libelta 1a/2
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePoznań

    Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    Departament szkoleń otwartych:
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    tel.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    fax. (61)Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie
    www.szkolenia-semper.pl

    Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
    1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
    2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
    3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
    4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

    POLITYKA RABATOWA
    Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
    Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

    Uwaga:
    Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

  • - Wykład obrazowany przykładami z praktyki własnej wykładowcy; orzecznictwa i kontroli prowadzonych przez UZP;
    - Warsztat praktyczny – przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego od A do Z.

    Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

    Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

  • Grupa docelowa:

    początkujący pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
    początkujący specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni wjednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbachmundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
    przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
    przedstawiciele administracji rządowej;
    wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

  • 4500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu

Trener:

Specjalizacja trenerska:
Od 1998 r. zajmuje się dziedzina zamówień publicznych w jednostkach samorządowych. Bogate doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych . Stała współpraca z Wolters Kluwer Polska oraz wydawnictwem wiedza i Praktyka.
Wykładowca studiów podyplomowych Politechniki Poznańskiej ( Zamówienia Publiczne i Partnerstwo Publiczno – Prywatne), Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ( Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych), Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ( Zamówienia publiczne oraz Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych).
Od 2007 r. Prowadzi autorskie szkolenia z zamówień publicznych skierowane do przedstawicieli zamawiających jak i wykonawców.

Trener:

Specjalizacja trenerska:
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Prawa Zamówień Publicznych. Posiada 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym 10 lat doświadczenia w zakresie opracowywania i prowadzenia szkoleń dedykowanych kierownictwu jednostek sektora publicznego. Wiedza zawodowa oraz kwalifikacje zdobyte na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, poparte studiami podyplomowymi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (audyt i kontrola wewnętrzna) oraz licznymi kursami doskonalącymi. Główny obszar szkoleń: zamówienia publiczne.

Trener:

Specjalizacja trenerska:
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie prawa zamówień publicznych. Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów Szkoleniowiec/doradca/praktyk/ z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Posiata Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX, Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.

Szkolenia o podobnej tematyce