8 Godzin, 1 Dni

X Kongres Contact Center

więcej terminów () mniej terminów
  • Podczas całodniowych warsztatów, które odbędą się 23 września 2014, doświadczeni trenerzy przećwiczą wiedzę i będą pracować nad podniesieniem praktycznych kompetencji uczestników Kongresu z zakresu metodologii, narzędzi i nowych rozwiązań stosowanych w branży CC oraz zarządzania w obszarach obsługi klienta i telesprzedaży. Warsztaty prowadzone są przez przedstawicieli uznanych firm szkoleniowych oraz najlepszych trenerów, którzy dostarczają aktualną, praktyczną wiedzę. Mają formę interaktywną i pozwalają na zadawanie prowadzącym szczegółowych pytań.

  • Anatomia Raportu - Interpretacja i Prezentacja Danych Operacyjnych:

    - Omówienie korzyści z różnych sposobów prezentacji informacji operacyjnej i zarządczej
    - Ćwiczenia interpretowania raportów i danych operacyjnych w contact center
    - Przygotowanie założeń pod własny raport wiodący

  • Praktyczne warsztaty

  • Wśród uczestników warsztatu pojawią się Dyrektorzy i Menedżerowie działów:

    Call i Contact Center

    Alternatywnych Kanałów Sprzedaży

    CRM i Rozwoju Relacji z Klientem

    Badań i Rozwoju

    Komunikacji z Klientem

    Sprzedaży

    Marketingu

    IT

Rafał Jarosz - Ekspert, Partner Zarządzający, PROCEO

Szkolenia o podobnej tematyce