6 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH, czyli Warsztaty dla Zawodowców

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Po szkoleniu Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, uczestnicy będą potrafili:

    Wzmocnić swoją siłę negocjacyjną.
    Konstruktywnie budować porozumienie, nie zapominając o korzyściach.
    Stosować niektóre taktyki wywierania wpływu.
    Rozpoznawać i bronić się przed wywieraniem wpływu przez drugą stronę.
    Umiejętnie ustępować.

  • 1. SIŁA NEGOCJATORA

    Trudne sytuacje w kontakcie z Klientami
    Klient wywierający wpływ a Twoja reakcja
    Twoja pozycja w negocjacjach
    BATNA jej wpływ na siłę w negocjacjach
    Inne czynniki siły (siła aktorów, tajemnicze zaplecze, siła referencyjna i inne)
    Dostępne środki zwiększenia BATNA w negocjacjach handlowych

    2. KONFLIKT A DOSTĘPNE STRATEGIE NEGOCJACYJNE

    Twoja metoda rozwiązywania konfliktów
    Podejście integracyjne, uległe, adaptacyjne, kompromisowe i agresywne
    Słabe i mocne strony różnych sposobów rozwiązywania konfliktów
    Szczególne znaczenie podejścia integracyjnego i zastosowanie go w praktyce
    Definiowanie problemu negocjacyjnego
    Poszukiwanie opcji rozwiązań

    3. ARSENAŁ NEGOCJATORA - TAKTYKI NEGOCJACYJNE

    Etapy przebiegu negocjacji
    Praca zespołu negocjacyjnego
    Arkusze przygotowań do negocjacji
    Twoje taktyki wywierania wpływu
    Umiejętność rozpoznawania określonych taktyk
    Stosowanie wybranych taktyk negocjatorów, m.in:

    - Balon próbny
    - Rosyjski front
    - Nagroda w raju
    - Zdechła ryba
    - Rzut na taśmę / ostatnie życzenie
    - Salami
    - Eskalacja żądań i blef
    - Gra w eksperta

    Sposoby obrony przed wybranymi taktykami

    4. SPOSÓB USTĘPOWANIA I ASERTYWNOŚĆ NEGOCJATORA

    Stosowane w negocjacjach sposoby ustępowania
    Utrzymanie stanowiska negocjacyjnego
    Wymuszenie ustępstw na drugiej stronie
    Technika asertywnej odmowy stosowana w negocjacjach
    Taktyki obrony przed atakiem

  • Certyfikat B&O NAVIGATOR.

  • Szkolenie "Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli Warszaty Perswazji dla Zawodowców" prowadzone jest zgodnie ze sztuką uczenia się dorosłych czyli poprzez doświadczenie. Stosując metody interaktywne takie jak ćwiczenia, gry, dyskusje w podgrupach i na forum wspólnie wypracowuje się efektywne metody zachowania się i reagowania w różnych sytuacjach.

  • Managerowie i specjaliści zainteresowani podniesieniem kompetencji negocjacyjnych.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

Paweł Wojciechowski

Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 roku od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestle) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 - 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 - 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Dzięki właściwemu zarządzaniu działem handlowym (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów, Przedstawiciele) udało mu się utrzymać cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego z powodzeniem prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedażowy. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem i modyfikowaniem systemów CRM wspomagających pracę handlowców. Swoje doświadczenia biznesowe i handlowe zdobywał w projektach realizowanych dla firm: Becker Acroma Polska, Brinks, Ball Packaging Europe, British Sugar Overseas, Bank Gospodarki Żywnościowej, ED&F MAN, Fasing, FM Logistic, Gallaher Polska, Generali, Grupa Redan, Gruppa Ogilvy66 (WPP Group), Hilti, KappAhl, Play, Neinver Polska, Noble Concierge, Raiffeisen Leasing, Samsung Electronics Polska, Stroer Polska, Seco/Warwick, Smyk, Ratiopharm, Teleca, Thomson Reuters, time:matters, Quintiles, Volkswagen Bank i wielu innych. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, oraz Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. W prowadzeniu szkoleń posługuje się elementami podejścia psychologii kognitywnej, strukturalnej, Gestalt, RTZ, NLP, zwracając w swojej pracy uwagę na aspekt praktycznego wykorzystania umiejętności. Programy szkoleniowe opiera na tezie H. G. Gadamera: "Każdy dialog z cudzą myślą, prowadzony z intencją zrozumienia drugiego człowieka, jest sam w sobie rozmową nigdy niemającą końca."

Szkolenia o podobnej tematyce