0 Godzin, 0 Dni

Wywieranie wpływu - sztuka perswazji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • 1. Potrzeby psychologiczne Klienta
    -rozpoznawanie wzorców percepcji Klienta oraz preferowanego przez niego stylu komunikacji
    -diagnoza psychologicznych typów Klientów i rozumienie -mechanizmów związanych z ich funkcjonowaniem, określenie ich specyficznych potrzeb i oczekiwań
    -trening konstruktywnych zachowań w relacjach z różnymi psychologicznymi typami Klientów
    -identyfikacja zniekształceń w postrzeganiu cech i zachowań Klienta oraz ich wpływ na relacje

    2. Język metamodelu
    -wzorce językowe
    -struktura powierzchniowa i głęboka języka

    3. Osobowość doradcy a wywieranie wpływu
    -rola własnych przekonań dotyczących sprzedaży i Klienta
    -motywacja do sprzedaży
    -charyzma doradcy

    4. Prezentacja i autoprezentacja – jako narzędzie wpływu
    -językowy i pozajęzykowy aspekt prezentacji
    -kompozycja prezentacji
    -styl prezentacji
    -pozajęzykowe zachowania prezentera

    5. Techniki wywierania wpływu – możliwości i ograniczenia
    -zasada autorytetu
    -reguła wzajemności
    -zasada kontrastu
    -zasada konsekwencji
    -reguła niedostępności
    -zasada lubienia
    -zasada dowodu społecznego
    6. Język perswazji
    -umiejętność przekonywania i wywierania wpływu na ludzi
    -jak zjednywać innych do siebie
    -warunki skuteczności języka perswazji
    -typologia najważniejszych argumentów perswazyjnych
    -zasady doboru argumentów
    -oddziaływanie na emocje odbiorcy
    -rola zachowań niewerbalnych procesu perswazji
    -odkrywanie i wpływanie na schematy decyzyjne Klienta

    7 Gry Klientów
    -gry handlowe stosowane przez Klientów
    -rozumienie gier w kategoriach psychologicznych
    -moja wrażliwość, a gry Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
    -strategia radzenia sobie z konkretnymi typami gier Klientów „gra na grę”, zachowania asertywne
    -identyfikacja psychologicznych technik wpływu społecznego stosowanych przez Klientów oraz trening sposobów obrony
    -profesjonalne podejście do gier handlowych – zaproszenie Klienta do konstruktywnej relacji przy pomocy asertywnej komunikacji
    -ustalenie długofalowych zasad partnerskiej współpracy z Klientem, opartej na jasnym komunikowaniu wzajemnych potrzeb i interesów

  • Programy szkoleniowe realizowane są w formie interaktywnych warsztatów, z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, takich jak treningi umiejętności.



    W trakcie szkoleń stosowane są najczęściej takie formy ćwiczeniowe jak::

    ćwiczenia grupowe,

    ćwiczenia indywidualne,

    „burza mózgów”,

    analizy przypadków

    odgrywanie ról



    Dzięki takim metodom:

    trenerzy ułatwiają i kierują działaniami grup,

    wiedza jest w posiadaniu zarówno wykładowców jak i uczestników szkolenia,

    aktywność, atmosfera i interakcje w grupach są jednym z najistotniejszych

    czynników przyswajania wiedzy i umiejętności.



    Większość z omawianych składowych elementów szkoleń przyswajana jest przez uczestników poprzez wykonywanie praktycznych ćwiczeń i zadań.

    To, co wyróżnia metodologię naszych szkoleń spośród innych, to ciągłe utrzymywanie na wysokim poziomie uwagi i zaangażowania uczestników. Dodatkową zaletą jest analiza dotychczasowych form zachowań i przećwiczenie nowych, z możliwością otrzymania informacji zwrotnej od prowadzącego warsztaty.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Jakub Lewandowski

Absolwent Zarządzania i Marketingu SGH oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie ludźmi” ALK. Jest ekspertem w obszarach przywództwa, zarządzania, sprzedaży. Ma talent do inspirowania ludzi, a jego entuzjazm jest zaraźliwy. Największe sukcesy to: fantastyczny zespół trenerski - ludzie z prawdziwą pasją życiową, zdobycie nagrody - Trener Sprzedaży w 2008 w konkursie „Polish National Sales Awards”

Szkolenia o podobnej tematyce