8 Godzin, 1 Dni

WINDYKACJA DLA HANDLOWCÓW

więcej terminów () mniej terminów
  • Biorąc udział w warsztatach, uzyskujecie Państwo praktyczną wiedzę na temat:



    *poznanie "psychologii dłużnika", która *pozwala zrozumieć prawdziwie motywy działania dłużników

    *poznanie sposobów radzenia sobie z "grami" i wymówkami klientów - dłużników

    *poznanie "siły" asertywności w kontakcie z dłużnikiem

    *pogłębienie wiedzy i praktyczne ćwiczenia skutecznej rozmowy windykacyjnej

    *zadbanie o relacje z klientem - dłużnikiem i zminimalizowanie negatywnych skutków rozmów windykacyjnych dla dalszych kontaktów sprzedażowych



    RABATY!!!

    Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%

    Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%

    Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

    Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

    Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów Uczestników. Szkolenie objęte stawką podatku VAT - zwolnioną (podana cena jest ceną brutto).



    UWAGA!

    Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.

    Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt z Działem Szkoleń, który z przyjemnością przygotuje indywidualną ofertę dla Państwa.





    Organizator:

    EMPRIZ Group

    Warszawa, ul. Chłodna 29

    tel. (22) 354 60 01, fax (22) 354 60 03

    tel (0) 511 867 452

    e-mail: szkolenia@empriz.pl

    http://www.empriz.pl

  • Program warsztatów:

    WPROWADZENIE
    Miejsce windykacji w procesie sprzedaży towarów i usług
    Rola handlowca w procesie windykacji należności
    Dylematy handlowca: budować relację czy twardo egzekwować zapłatę?

    JAK FIRMA MOŻNE UŁATWIAĆ DŁUŻNIKOM NIEPŁACENIE NALEŻNOŚCI?
    Analiza przypadku na przykładzie abonamentu telewizyjnego.
    Mechanizmy zabezpieczające przez trudnymi dłużnikami
    Błędy w polityce handlowej i windykacyjnej firm

    DŁUŻNICY
    Czy opłaca się windykować każdego dłużnika?
    Kategorie dłużników i sposoby postępowania z dłużnikami, w zależności od kategorii (Biedacy, Oszuści, Gracze)

    HANDLOWIEC W ROLI WINDYKATORA
    Komunikacja niewerbalna w sytuacjach windykacyjnych
    Strategie postępowania: agresja czy uległość?
    Standardowe wymówki stosowane przez dłużników - jak na nie reagować:
    "Na pewno jutro zapłacimy"
    "Biznes się nie kręci, nie mam tylu klientów co dawniej"
    "Nie mam pracy"
    "Niestety musiałem zapłacić innemu kontrahentowi / miałem inne płatności"
    "Nie płacę, bo mi inni nie płacą"
    "Nie zapłacę, bo złożyłem reklamację i czekam na wyjaśnienie"
    "Byłem na zwolnieniu", "Miałem pożar magazynów", "Okradli mnie"

    NEGOCJACJE Z DŁUŻNIKAMI
    Wyznaczanie celów / pułapów windykacyjnych
    Ustępstwa w trakcie windykacji
    Sankcje windykacyjne, stopniowanie dolegliwości



    Zajęcia odbywają się według poniższego harmonogramu:
    09:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie:00 Rejestracja uczestników
    10:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie:00 Czas trwania zajęć
    13:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie:30 Obiad w restauracji

    Serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciasteczka) dostępny jest dla Uczestników przez cały czas trwania zajęć.
    Na koniec drugiego dnia zajęć Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

  • Wykłady, stymulacje i gry, case studies, testy, ćwiczenia

  • Warsztaty adresujemy do:



    *kadry zarządzającej przedsiębiorstw *handlowców, doradców, konsultantów

    *wszystkich osób, których efekty pracy zależą od negocjacji i windykacji

Trenerzy:

Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.

Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.

Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Szkolenia o podobnej tematyce