16 Godzin, 2 Dni

Web 2.0 jako narzędzie marketingu i sprzedaży

więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej szeroko rozumianej komunikacji w mediach elektronicznych w tym między innymi: współpracy grupowej, prowadzeniu kampanii marketingowych w oparciu o media społecznościowe, email marketing oraz lokalizację. W seminarium zaprezentowane zostaną także zasady budowania strategii marketingowych dla web 2.0/społeczności, a także narzędzia do ewaluacji.

  • 1. Web 2.0 – Narzędzia i kanały komunikacji.
    - Narzędzia do współpracy grupowej (od Dokumentów Google do Slideshare)
    - Kanały komunikacji: media społecznościowe (od Facebooka do LinkedIn)

    2. Siła mediów społecznościowych:
    - Jak potężne mogą być media społecznościowe: przykłady i studium przypadków.

    3. Właściwy kanał komunikacji dla Twoich działań sprzedażowych?
    - Gdzie jest Twoja grupa docelowa?
    - Czy rozmiar ma znaczenie?
    - Które narzędzia i kanały komunikacyjne pasują do Twoich potrzeb (produktów lub usług)?

    4. Strona internetowa, Newsletter, Media społecznościowe – cykl komunikacyjny
    - Połącz całą trójkę.
    - Prowadzenie użytkownika.
    - Jak regulować/balansować działania.
    - Zasady działania.

    5. Co robić, a czego unikać?
    - Ryzyka.
    - Szanse.
    - Wskazówki.

    6. Buzz Marketing (marketing szeptany) i e-reputacja
    - Marketing napędzany przez użytkownika.
    - Siła rekomendacji: przykłady.
    - Sprzedaż dzięki elektronicznym rekomendacjom.

    7. Usługi bazujące na lokalizacji
    - Mapy Google, Foursquare, itp.

    8. Google Adwords, Facebook Ads, Banner-Ads
    - Jak to działa?
    - Szanse i korzyści.

    9. Kampania
    - Idea (opowieść), koncept, strategia.
    - Monitoring, ewaluacja (narzędzia).

    Czas trwania seminarium: 2 dni, po 8 godzin (w tym przerwy na kawę i lunch).

  • Wykład/seminarium

  • W szkoleniu może wziąć udział każda osoba zainteresowana marketingiem w Internecie.

Gergely Teglasy z pochodzenia Węgier od lat mieszkający w Wiedniu. Jest pisarzem, autorem, między innymi, pierwszej powieści tworzonej na Facebooku. Prowadzi firmę Visionworks. Specjalizuje się w komunikacji oraz w doradztwie z zakresu wykorzystania narzędzi web 2.0 i mediów społecznościowych w marketingu. Zajmuje się również designem. Stale współpracuje między innymi z WIFI Austria, która jest jedną z największych firm szkoleniowych w Austrii.

Szkolenia o podobnej tematyce