1 Dni

[U-GOV-USL] Udostępnianie usług publicznych w środowisku elektronicznym (1 dni)

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów

  • Celem szkolenia jest przybliżenie jego uczestnikom problematyki udostępniania oraz organizacji usług publicznych w środowisku elektronicznym, a w tym architektury wybranych serwisów.



    Po zakończeniu szkolenia aktywny uczestnik potrafi m.in.:



    • Dokonać oceny użyteczności platformy udostępniającej e-usługi

    • Przygotować informację na stronę internetową nt. usługi w sposób przyjazny dla użytkowników

    • Wprowadzić porządek tematyczny w zakresie usług na stronie internetowej

    • Aktualizować swoją wiedzę w powyższych kwestiach poprzez sięganie do wzorców zachodnich

    • Wprowadzić rozwiązania usprawniające organizację usług

    • Wybrać właściwą platformę udostępniania usług (e-urząd, portal wojewódzki, e-PUAP).



    Szkolenie nie obejmuje m.in. następujących tematów:



    1. E-Urzędy:

      1. Stosowane rozwiązania

      2. Najczęściej popełniane błędy

      3. Portale wojewódzkie:

      4. Podstawy prawne

      5. Stosowane rozwiązania

      6. Najczęściej popełniane błędy



    2. E-PUAP:

      1. Podstawy prawne

      2. Stosowane rozwiązania

      3. Najczęściej popełniane błędy



    3. Porządkowanie usług:

      1. Według cech formalnych, w tym właściwości geograficznej

      2. Według grup docelowych

      3. Przy wykorzystaniu charakterystyk przedmiotowych

      4. Projektowanie sytuacyjne (wydarzenia życiowe)

      5. Przykłady rozwiązań stosowanych w innych krajach:


        1. Australia

        2. Irlandia

        3. Stany Zjednoczone

        4. Kanada

        5. Warsztaty – organizacja informacji na stronie internetowej wybranej instytucji





  • Imienny certyfikat uczestnictwa

  • Szkolenia prowadzone są w formie wykładów oraz warsztatów praktycznych.
    Główny nacisk kładziony jest na ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy mają okazję na praktycznych przykładach sprawdzić i utrwalić zdobytą wiedzę teoretyczną.

    Na życzenie Klienta możliwe jest przeprowadzenie sprawdzającego testu końcowego.


  • Adresatami szkolenia są pracownicy urzędów i innych instytucji publicznych odpowiedzialni za organizację dostępu do usług publicznych w środowisku elektronicznym.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Nasi trenerzy to osoby, których wiedza poparta jest realnym doświadczeniem zdobytym w projektach realizowanych przez firmę Javatech. W związku z tym szkoleniowcy przekazują uczestnikom szkoleń nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i potrafią podpowiedzieć rozwiązania.

Nasi eksperci tworzą także centrum kompetencyjne, które gromadzi wiedzę zdobywaną przez konsultantów Javatech w poszczególnych wykonywanych projektach. Eksperci Javatech są również odpowiedzialni za opracowanie nowych programów szkoleniowych.

Szkolenia o podobnej tematyce