7 Godzin, 1 Dni

[U-ECOM] Usability w e-commerce (1 dni)

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie przekaże wiedzę, jak dbając o użyteczność zwiększać konwersję i liczbę zakupów oraz jak mierzyć skuteczność swoich działań.

    1. Strona główna, nawigacja, strona kategorii.
      Przedstawione zostaną główne zasady komunikowania profilu i oferty sklepu. Wskazane zostaną różne strategie tworzenia kategorii w sklepach
    2. Strona produktu
      • Właściwa prezentacja produktu, zarówno pod kątem wizualnym jak i tworzenia opisów.
      • Zakup, dodawanie do koszyka, cena, oferty wiązane w użyteczny sposób.
    3. Wyszukiwarka
      Wskazówki użyteczności dla wyszukiwarek i list wyników.
    4. Optymalizacja koszyka i ścieżka zakupowa. Skuteczne formularze.
      Użyteczność formularzy zakupowych i innych (np. kontaktu i rejestracji).
    5. Mierzenie konwersji i skuteczności wprowadzanych zmian.
      Zasady prowadzenia testów A/B i zostaną i prezentacja podstawowych narzędzia do takich pomiarów.

  • Imienny certyfikat uczestnictwa

  • Szkolenia prowadzone są w formie wykładów oraz warsztatów praktycznych.
    Główny nacisk kładziony jest na ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy mają okazję na praktycznych przykładach sprawdzić i utrwalić zdobytą wiedzę teoretyczną.

    Na życzenie Klienta możliwe jest przeprowadzenie sprawdzającego testu końcowego.

    • osoby, które odpowiadają za optymalizację sprzedażowych serwisów WWW
    • właściciele serwisów e-commerce
    • marketing e-commerce

    Wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu projektowania interakcji i usability (Kurs: wstęp do użyteczności).

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Damian Zalewski

Szkolenia o podobnej tematyce