16 Godzin, 2 Dni

Trudne sytuacje w pracy zespołu i rozwiązywanie konfliktów

4 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Poznanie metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych wynikających z różnicy zdań, stanowisk, poglądów. Poznanie i przećwiczenie asertywnych technik reakcji na sytuacje trudne. Nabycie umiejętności rozpoznawania sytuacji konfliktowej, diagnozy jej przyczyn oraz uzyskanie kompetencji pozwalających na powstrzymanie procesu eskalacji konfliktu na jak najwcześniejszym etapie jego rozwoju. Wypracowanie określonych schematów własnych zachowań w sytuacjach konfliktowych oraz nauka panowania nad emocjami towarzyszącymi sporom.

  • 1. Rodzaje komunikacji interpersonalnej
    2. Bariery efektywnej komunikacji a żródła konfliktów
    3. Okno Johari
    4. Odpowiedzialność w komunikacji interpersonalnej
    5. Współpraca i satysfakcja w miejscu pracy.

  • tak

  • warsztat umiejętności w oparciu o prawdziwe sytuacje z życia uczestników szkolenia.

  • Dla każdego, kto pracuje w zespole i chce poprawić jakość relacji bazującej na współpracy. Szczególnie dla zespołów, w których juz pojawiły się konflikty.

  • 4000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • pozostałe koszty związane z organizacją szkolenia oraz innymi wymaganiami klientów - do uzgodnienia

więcej o sylwetce trenera na stronie www.rozwojownia.pl

Szkolenia o podobnej tematyce