8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 20

Trudne rozmowy z partnerem biznesowym

Trwa nabór 249,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • CEL SZKOLENIA: Przetrenowanie skutecznych sposobów przeprowadzania trudnych rozmów, aby zachować dobre relacje i osiągać zamierzone efekty spotkania
    KORZYŚCI: Uczestnicy będą mogli nauczyć się i przetrenować skuteczne sposoby reagowania w trudnych sytuacjach, przećwiczyć różne metody nawiązania dobrego kontaktu, prowadzenia rozmowy oraz dowiedzą się w jaki sposób dopasować się do różnych typów rozmówcy. Ponadto nauczą się sprawdzonych reakcji na „trudnego klienta”.

  • Metody rozpoznawania typów rozmówcy.
    - Typy psychologiczne rozmówcy
    - Sposoby rozmawiania z poszczególnymi typami osobowości
    - Dostosowanie stylu rozmowy do typu osobowości
    - Indywidualne podejście do klienta
    Techniki radzenia sobie z „trudnym rozmówcą” : łagodzenie konfliktów, uspokajanie "nerwowego klienta”, perswazja itp.
    - Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
    - jak sobie (nie) zyskać „trudnego klienta”?
    - łagodzenie konfliktów i uspokajanie nerwowego klienta
    - opanowanie własnych emocji i emocji klienta
    Komunikacja podczas obsługi klienta
    - Jakich sformułowań używać, jakich unikać w kontakcie z „trudnym rozmówcą”
    - Perswazja i radzenie sobie z manipulacjami
    - Reagowanie na zarzuty klienta – jak argumentować broniąc swojej firmy
    Asertywność w kontakcie z klientem
    - Sposoby asertywnych odpowiedzi
    - Asertywne działania wobec klientów
    - Asertywne wywieranie wpływu na klienta
    Konflikt na linii klient – przedstawiciel
    - Postrzeganie konfliktu przez obie strony
    - Metody rozwiązywania konfliktów
    - Sposoby reakcji na konflikt
    - Wybór własnej metody rozwiązania konfliktu

  • warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, praca grupowa, zadania indywidualne, dyskusje z analizą, symulacje rozmów, opcjonalnie nagrywanie na kamerze i odtwarzanie w celu analizy z feedbackiem

  • 249,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe

Wojciech Masłowski

Szkolenia o podobnej tematyce