16 Godzin, 2 Dni

Trening umiejętności sprzedażowych

2 500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Jak sprzedawać w czasach, gdy klient sam w ciągu kilku minut może porównać sobie wszystkie dostępne produkty w internecie i zebrać informacje na każdy interesujący go temat? Jak z nim rozmawiać i przekonać go do naszego produktu lub usługi? Możemy zrobić to, czego internet jeszcze nie potrafi: stać się bardziej partnerami niż handlowcami, dostrzec potrzeby klientów i komunikować się z nimi tak by sprawić, że poczują się oni zrozumiani i ważni. Badać ich oczekiwania i potrzeby oraz nauczyć się jak na nie odpowiadać. Umiejętnie wzbudzać zainteresowanie produktem i profesjonalnie kierować rozmową z uwzględnieniem korzyści klienta, skutecznie rozwiewając jego obiekcje. Sprawnie prowadzić klienta przez cały proces sprzedaży, aż do zawarcia transakcji. Dzięki tym umiejętnościom będziesz mógł przejść od nachalnego

  • Nowoczesna psychologia sprzedaży - podstawa to postawa, czyli o tym jak dzieki pozytywnemu myśleniu i nastawieniu osiągnąć sukces w sprzedaży

    Rozpoznaj potrzeby klienta, a potem znajdź najlepszą drogę, aby pomóc mu osiągnąć jego cele - jak przejść od namawiania do zaspokajania potrzeb klienta

    Prezentacje produktu i język korzyści - jak wyłuskać przewagi konkurencyjne i prezentować produkt w dobie nieograniczonego dostępu do informacji


    Nowe spojrzenie na współczesne typy klientów i strategie sprzedaży, czyli utarte schematy odchodzą do lamusa

    Wielki finał - czyli o sztuce zamykania sprzedaży

    Klient na zawsze - budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientami

    Sprawdzone sposoby na trudnych partnerów i ich obiekcje

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • scenki, odgrywanie ról, studium przypadku, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje, wykład, burza mózgów, testy

  • Pracownicy działów handlowych, osoby mające bezpośrednie kontakty z klientami firmy oraz wszystkie osoby, które chcę podnieść swoją wiedzę w tym zakresie.

  • 2500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Warsztaty prowadzi doświadczony psycholog i trener oraz kilkuletni praktyk promocji i sprzedaży. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu FRDL w Warszawie przy współudziale TROP. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania czasem i stresem, w szkoleniach sprzedażowych, komunikacji, asertywności i negocjacji oraz w szkoleniach dotyczących rozwoju osobistego. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie. Wykształcenie podyplomowe: Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej.

Szkolenia o podobnej tematyce