8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

Trening medialny. Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami

więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy szkolenia:
    • poznają zasady wystąpień medialnych ,
    • zdiagnozują i wzmocnią swój potencjał medialny,
    • poznają reguły budowania i utrzymywania relacji z mediami,
    • zbudują spójny komunikat dla mediów,
    • wezmą udział w symulacjach wystąpień medialnych.

  • Praktyczny TRENING MEDIALNY prowadzony przez DZIENNIKARZA telewizyjnego, który relacjonuje najważniejsze imprezy sportowe na świecie. Obsługiwał igrzyska olimpijskie Pekin 2008, Londyn 2012, Soczi 2014, Rio de Janeiro 2016. Pracował w telewizji Eurosport w Paryżu i Polskim Radiu.

    PRACA z KAMERĄ (operator kamery, nagrania, wywiady, analiza)

    1. Jak efektywnie kształtować relacje z mediami:
    • tajniki współpracy z przedstawicielami i środkami masowego przekazu,
    • jak wzbudzić zainteresowanie dziennikarzy?
    • jak kształtować potrzeby mass mediów, czyli co może zainteresować widzów?
    • gdzie zdobywać wiedzę o dziennikarzach i jak się przygotować na spotkanie z nimi?
    • jak „zbudować", „odbudować" czy „rozwijać" relacje z dziennikarzami?
    2. Komunikaty dla przedstawicieli mediów:
    • jak zbudować przekaz dla telewizji, radia czy prasy?
    • wywiady medialne (w tym wywiad „na żywo", wywiad, setka, panel, wywiad z zaskoczenia),
    • „Setka" - indywidualne nagrania dla telewizji.
    • wypowiedź a wywiad telewizyjny.
    • przeprowadzanie wywiadu - jak przygotowuje się dziennikarz, czyli czego się spodziewać?
    • czego nie wolno dziennikarzom?
    • jak rozmawiać o trudnych sprawach i udzielać odpowiedzi na trudne pytania?
    • czy istnieje idealna taktyka prowadzenia rozmowy z dziennikarzem?
    • jak Twoja wypowiedź może zostać „zmontowana" - techniki obrony przed manipulacją w montażu.
    3. Jak wystąpić przekonywująco w telewizji i radiu
    • o co trzeba zapytać przed nagraniem redaktora, operatora lub osobę towarzyszącą
    • jak się pokazać, czyli jaki kadr jest najlepszy do osiągania wyznaczonych celów
    • zasady komunikacji przed kamerą: podstawy prawidłowej sylwetki, gest i mimika
    • jak się ubrać do studia telewizyjnego
    • potęga słowa w radiu i telewizji- wywieranie wpływu głosem (ćwiczenia z mikrofonem)
    • pewność siebie w głosie, ćwiczenia
    4. Wystąpienia w mediach - trening medialny (uczestnicy biorą udział w symulacji wystąpień medialnych m.in.: wywiadu na żywo [TV i/lub radio], konferencji prasowej etc.)
    • próba wystąpienia - rejestracja wideo i indywidualna analiza:
    • jak być przekonującym i autentycznym w kontakcie z mediami
    • jak rozwinąć i wzmocnić swój przekaz i wizerunek w mediach
    • jak zastosować techniki aktorskie i elementy sceniczne w wystąpieniu
    • wystąpienie „Tu i Teraz" - jak dopasować się do istniejących warunków
    • mowy ciała (analiza gestów i zachowań)
    • stylu wypowiedzi i komunikacji.

  • TAK

Szkolenia o podobnej tematyce