7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

TRENING EMISJI GŁOSU I POPRAWNEJ WYMOWY - Human Skills

Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Sposobach na ulepszenie wizerunku poprzez mowę.
    Wyrażaniu emocji w kontaktach interpersonalnych.
    Technikach prawidłowej emisji głosu: eksploatacji i higieny głosu, zmiany barwy głosu, oddychania (m.in. oddech przeponowy)
    Metodach na poprawę dykcji (m.in. ćwiczenia eliminujące szczękościsk).
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Mówienia w sposób wiarygodny, przekonujący, z poprawną dykcją.
    Panowania nad głosem, modulowania i wzmocnienia głosu.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Autoprezentacją.

  • Program Szkolenia
    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.


    10:00 – 11:00 Moduł I. Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.



    Mowa jako główne narzędzie.
    Działanie mózgu w pracy głosem.
    Komunikacja werbalna i niewerbalna.
    Analiza audytorium.
    11:00- 11:15 Przerwa



    11:15 – 13:00 Moduł II. Emisja głosu w biznesie.Warunki skutecznej emisji głosu.



    Budowanie świadomości mówcy.
    Postawa i gesty.
    Oddech i jego znaczenie.
    Trening oddechowy.
    13:00 – 13:40 Przerwa na obiad



    13:40 – 15:10 Moduł III. Emisja głosu w biznesie. Głos – praktyka.



    Ćwiczenia impostacji.
    Melodia, prozodia i akcent.
    Znaczenie pauzy.
    Tekst mówiony i czytany.
    15:10 – 15:25 Przerwa



    15:25 – 16:10 Moduł IV. Emisja głosu w biznesie. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.



    Prezentacja i autoprezentacja.
    Trudne pytania.
    Stres i trema.


    16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.

  • Dyplom

  • Szkolenie prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning). Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym. Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera. Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch. Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

  • Adresaci Szkolenia:
    Osoby zainteresowane poznaniem technik skutecznej emisji głosu.
    Osoby, dla których głos stanowi narzędzie codziennej pracy (np. trenerzy, wykładowcy).
    Osoby chcące wzmocnić swój wizerunek poprzez poprawną wymowę i emisję głosu.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    Dyplom ukończenia

Maciej Ścibor

Trener umiejętności miękkich / Psychoterapeuta Trener umiejętności interpersonalnych i społecznych oraz psychoterapeuta psychodynamiczny. Realizuje projekty szkoleniowe dla firm, instytucji oraz szkół wyższych. W swojej pracy wykorzystuje techniki pracy grupowej, metody nauczania interaktywnego, dyskusje i analizy realnych zadań zawodowych. Posiada doświadczenie we współtworzeniu programów edukacyjnych, diagnozy, rekrutacji i rozwoju personelu zarówno dla menedżerów wyższego szczebla, specjalistów (handlowców) oraz personelu podstawowego.Trener z wieloletnim doświadczeniem na Sali szkoleniowej. Ma za sobą 8 000 godzin spędzonych z uczestnikami podczas warsztatów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik radzenia sobie ze stresem, zarządzania emocjami, technik sprzedaży, obsługi Klienta, asertywności, skutecznych prezentacji oraz komunikacji interpersonalnej. Pracuje z Klientami nad efektywnym zorganizowaniem czasu oraz motywacją do pracy nad sobą, a także budowaniem pewności siebie w relacjach interpersonalnych. Pracując z ludźmi, koncentruje się na szukaniu ich zasobów i rozwiązań. Dodatkowo prowadzi również zajęcia dla kadry kierowniczej z zakresu motywowania i delegowania zadań, budowania współpracy zespołowej, oraz skutecznej oceny pracowniczej. W swojej pracy trenerskiej stara się wydobyć jak największy potencjał z każdego uczestnika szkolenia. Stawia na profesjonalizm oraz swobodę kontaktu w pracy z drugim człowiekiem. Wybrani Klienci Trenera: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Bank Zachodni WBK, Poczta Polska, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Eurozet, QXL grupa Allegro, Wincanton, Santander Consumer Bank, Lucas Bank, Farutex, Eurobook i inni.

Szkolenia o podobnej tematyce