8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 15

TRENING ASERTYWNOŚCI - BUSINESS STUDIO

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Poznaj filary postawy asertywnej. Naucz się stawiać granice w relacjach. Zacznij radzić sobie z trudnymi emocjami. Dowiedz się, jak asertywnie rozwiązywać konflikty i reagować na krytykę ze strony innych osób.

    Po ukończeniu naszego szkolenia:
    Zaczniesz skutecznie wyrażać swoje zdanie, oczekiwania i polecenia.
    Poznasz swoje mocne i słabe strony w byciu asertywnym.
    Będziesz świadomie kształtować relacje zawodowe i prywatne.
    Świadomie zbudujesz swoją siłę i stanowczość wypowiadanych racji.
    Zwiększysz elastyczność stosowania technik asertywnych.
    Uświadomisz sobie znaczenie posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.
    Zwiększysz skuteczność w wyrażaniu siebie i obronie swoich granic.

  • Masz czasami wrażenie, że ludzie nie traktuję Cię tak, jakbyś tego chciał i nie szanują twoich decyzji?
    W towarzystwie nie wyrażasz swojego zdania, bo czujesz, że inni i tak nie wezmą go pod uwagę?
    Osoby z twojego otoczenia mają przekonanie, że mogą powiedzieć o tobie wszystko, bo nigdy się nie sprzeciwiasz?
    Masz dosyć sytuacji, w których inni wchodzą z butami do twojego życia i mówią ci co masz robić?

    Pora to zmienić! Podczas szkolenia dowiesz się jak to zrobić i dlaczego warto być asertywnym, bo doświadczysz tego na własnej skórze. Dowiesz się również w jaki sposób wyrażać swoje zdanie i budować zdrowe relacje oparte na prawdzie, lojalności i zaufaniu. Nauczysz się przyjmować krytykę, wyciągając z niej najlepsze dla siebie wnioski. Poznane na szkoleniu metody będą pomocne w pracy, w domu, w relacji z partnerem/ mężem i dzieckiem.



    CZYM JEST ASERTYWNOŚĆ?

    - Rozróżnianie zachowań (asertywność a agresja i uległość).

    - Dlaczego warto być asertywnym?

    - Koncepcje asertywności.

    - Warunki asertywności.

    - Autodiagnoza własnych silnych i słabych obszarów.

    - Jak rozpoznać asertywność-zachowania niewerbalne, słowa klucze.



    POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI

    - Prywatne terytorium psychologiczne

    - Konsekwencje przekraczania granic psychologicznych

    - Asertywność fizyczna



    KOMUNIKACJA ASERTYWNA

    - Komunikaty "Ja", Komunikaty "Ty"

    - Asertywna mowa ciała.



    DOCENIANIE

    - Wyrażanie uznania.

    - Dawanie i przyjmowanie pochwał.

    - Formułowanie pochwał.

    - Ćwiczenie chwalenia i bycia chwalonym.



    KONSTRUKTYWNA KRYTYKA

    - Udzielanie negatywnych informacji zwrotnych.

    - Różnica między krytykowaniem a konstruktywną krytyką.

    - Przyjmowanie negatywnych informacji zwrotnych.

    - Reagowanie w sytuacji niezrozumiałej lub niesprawiedliwej krytyki /ze strony klienta, współpracownika, przełożonego/.



    TECHNIKI ASERTYWNE - ćwiczenia praktyczne

    -Zdarta płyta, Z treści na proces,Chwila na oddech, Odkładanie na później, Demaskowanie aluzji, Konkretyzowanie



    WYRAŻANIE OPINII

    - Asertywna wymiana poglądów.

    - Wyrażanie swoich przekonań i opinii.

    - Bariery przed wyrażeniem własnego zdania.



    EGZEKWOWANIE

    - Proszenie i egzekwowanie, gdy nie mam władzy formalnej.

    - Sposoby przekraczania wewnętrznych przeszkód.



    ODMAWIANIE

    - Umiejętność powiedzenia NIE.

    - Ćwiczenie stanowczości .

    - Granice odmawiania.



    ZACHOWANIA ASERTYWNE Z TRUDNYMI PARTNERAMI

    - Reagowanie na postawę partnera:

    * Roszczeniową,

    * Poniżającą,

    * Lekceważącą,

    * Wyniosłą.



    GNIEW

    - Techniki radzenia sobie z gniewem

    - Sposoby wyrażania gniewu

    - Asertywne reagowanie w sytuacji ataków i manipulacji



    WEWNĘTRZNY KRYTYK

    - Techniki radzenia sobie z własnymi barierami.



    ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH



    - Asertywność w kontaktach z pracodawcą i w miejscu pracy.

    - Komunikacja pasywna, asertywna, agresywna - ćwiczenia praktyczne.

    - Asertywne wyrażanie własnych opinii i przekonań - porównanie z postawą agresywną i uległą.

    - Samopoczucie w różnych sytuacjach.

    - Zachowanie pro asertywne.

    - Zdania, o których należy pamiętać.

    - Zachowania antyasertywne.

    - Obniżacze wartości we własnych oczach.

    - Zdania antyasertywne-szukanie proasertywnych odpowiedników.

    - Asertywna wymiana poglądów i kierowanie dyskusją

    Odwiedź stronę klikając w link: Adres strony został usunięty/oferta-szkoleniowa,szkolenie:trening-asertywnosci/


  • Imienny certyfikat BUSINESS STUDIO

  • Trenerzy: Agata Błaszkiewicz i Artur Sokołowski wykorzystują aktywne formy nauczania. Szkolenie ma charakter warsztatowy.

    - ćwiczenia indywidualne i grupowe

    - scenki symulacyjne

    - mini wykłady

    - odgrywanie ról

    - case studies

    - burze mózgów

  • Szkolenie przeznaczone dla:

    - Menedżerów każdego szczebla.

    - Osób pracujących w obsłudze „trudnego” klienta.

    - Wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność osobistą poprzez wykształcenie postawy asertywnej.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

ARTUR SOKOŁOWSKI

Absolwent krakowskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej na Wydziale Aktorstwa. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Wykładowca wizytujący w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Trener z zakresu sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, autoprezentacji, mowy ciała, technik sprzedaży, komunikacji perswazyjnej, technik wywierania wpływu.

Szkolenia o podobnej tematyce