14 Godzin, 2 Dni

Telesprzedaż innowacyjne podejście do zmęczonych i niemających czasu klientów

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Pozyskanie takiej wiedzy, aby od razu móc ją przełożyć podczas działań w pracy. Efektem zastosowania wiadomości pozyskanych na szkoleniu powinny być natychmiastowe efekty oraz projektowanie długofalowych strategii. Pozyskane doświadczenie umożliwi ewentualna korektę dotychczasowych działań lub zmianę kierunku rozwoju. Mierzalne zwiększenie sprzedaży i efektywna praca z pracownikami.

  • Zrozumieć przekaz telefoniczny czyli jak Ty to rozumiesz i co umiesz przekazać

    Analiza własnych przypadków
    Sztuka mówienia obrazami
    Sztuka zadawania pytań
    Parafraza i umiejętność słuchania rozmówcy
    Pauzy w rozmowie telefonicznej

    Twoje umiejętności coacha/ superwizora/ trenera/ szkoleniowca – krytyczne informacje

    Umiejętności udzielania feed – backu
    Jak słuchać rozmów innych
    Tworzenie własnego scenariusza
    Umiejętność motywacji i korekty zachowań

    Specyfika rozmów telefonicznych

    Lista rzeczy i słów zakazanych
    Telemarketing przychodzący – standard
    Telemarketing wychodzący – standard

    Proces Marketingu Aktywnego

    Narzędzia wspomagające sprzedaż telefoniczną
    Sposoby zapisywania informacji o klientach
    Kategoryzacja i techniki oddzwaniania po złożeniu oferty
    Techniki rozpoczynania rozmowy tzw. “zimne telefony”

    Obsługa klientów przez telefon

    Techniki przejmowania kontroli nad rozmową
    Empatia jako styl biznesowy i Twój osobisty
    Budowanie dobrych relacji przez telefon
    Trudne rozmowy (reklamacje, ect)

    Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych

    Oczywiste i Tajne Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu
    Analiza własnych ograniczeń oraz Złota Lista Zaradcza
    Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
    Asertywność w rozmowie, w praktyce i w realiach firmowych

    Przykładowe ćwiczenia realizowane podczas szkolenia:

    „Wpadki innych” – pozwolą Ci bezboleśnie uczyć się na błędach innych.
    „Jak precyzyjnie wydawać polecenia?” – to zabawa dzięki, której zdobędziesz obligatoryjne umiejętności wydawania poleceń i instrukcji przez telefon.
    „A właśnie, że NIE” – po tym ćwiczeniu będziesz umiał/a znaleźć luki w swoim scenariuszu sprzedażowym
    Subtelności wywierania wpływu.
    „Ścieżka konsekwencji” – doświadczysz innych sposobów myślenia czyli nauczysz się jak nie wypaść z torów.
    „Spełnione marzenia” – sugestia uczestników, zarezerwowałam czas na ćwiczenia, o które poprosicie!
    Wiele ćwiczeń indywidualnych i w grupach ( w postaci rozmów telefonicznych lub prac pisemnych i ustnych), które dadzą Wam praktyczne umiejętności integracji wiedzy i techniki z tego szkolenia.

  • Szkolenie oparte w 100% na realnych doświadczeniach sprzedawców telefonicznych. Prezentacja rozwiązań stosowanych przez najskuteczniejszych menadżerów sprzedaży. Drugi dzień szkolenia będzie koncentrował się głownie (w oparciu o dzień poprzedni) na wybudowaniu najlepszych standardów sprzedaży telefonicznej wybranych Państwa produktów.

    Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych.

    Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

  • Szkolenie przeznaczone jest dla osób z doświadczeniem lub bez w zarządzaniu, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.



    Na szkolenie zapraszamy osoby, które odpowiadają za sprzedaż poprzez akcje telefoniczne (wchodzące jak i wychodzące). Szkolenie szczególnie polecane osobom, które chcą wciąż się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje w pracy z innymi ludźmi, które takie szkolenie przeszły parę lat wcześniej i chcą odświeżyć wiedzę, które nigdy wcześniej wspólnie nie przechodziły takiego szkolenia i nie mają wypracowanego jednolitego standardu sprzedaży telefonicznej.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce