0 Godzin, 2 Dni

TELESPRZEDAŻ

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Każdy z nas prowadzi przynajmniej kilkanaście rozmów telefonicznych dziennie, które w mniejszym lub większym stopniu są związane z kontaktami z klientami. Sama umiejętność zarówno mówienia, jak i słuchania już nie wystarcza – utrzymanie właściwych relacji z Klientami wymaga bardzo starannych przygotowań, ćwiczeń i treningu. Kontakty telefoniczne są przecież czynnikiem silnie wpływającym na wizerunek firmy wśród jej klientów.

  • SPRAWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ PRZEZ TELEFON

    - Do czego służy telefon?
    - Typologia użytkowników telefonu.
    - Ważne zasady komunikowania się.


    PROFESJONALIZM W TELEFONICZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

    - Na co zwracają uwagę klienci, co lubią, a ich drażni podczas rozmów telefonicznych, specyfika rozmów.
    - Budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
    - Warstwy komunikatu i ich znaczenie w przekazie informacji - ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic między komunikacją bezpośrednią,
    a komunikacją przez telefon, czego nie widzi druga strona.


    SPOSOBY PRZYGOTOWANIA DO ROZMOWY TELEFONICZNEJ

    - Ćwiczenie: Jak przygotować scenariusz i wykonać skrypt rozmowy,
    - Ćwiczenie: Określenie schematów rozmów i notatek, sposób prowadzenia dziennika rozmów


    JAK WYSELEKCJONOWAĆ KLIENTÓW

    - Analiza dziennika rozmów i dokonywanie selekcji rozmówców.
    - Ćwiczenie: z kim chcesz rozmawiać?
    - Ćwiczenie: z kim nie chcesz rozmawiać?


    ETAPY ROZMÓW Z KLIENTAMI

    - Powitanie i jego rola w rozmowie telefonicznej.
    - Pierwsze wrażenie przez telefon.
    - Jak rozpocząć rozmowę z klientem - wypracowanie niestandardowych sposobów rozpoczęcia rozmowy, w celu zbudowania jak najlepszego kontaktu.
    - Powitanie w praktyce – nagrania audio.


    ROZMOWY PRZYCHODZĄCE

    - Kluczowe umiejętności przy odbieranie wiadowmości:
    * słuchanie
    * notowanie
    * pytanie
    - Ćwiczenia: pytania otwarte, zamknięte, parafraza.


    ROZMOWY WYCHODZĄCE

    - Wyznaczanie celów rozmowy telefonicznej,
    - Ratowanie rozmów nieudanych,
    - Język rozmów telefonicznych,
    - Ćwiczenie wokalne: trening aparatu mowy


    ORGANIZOWANIE TELEMARKETINGU

    - Zasadność wykonywania telefonów w stosunku do innych sposobów przekazywania informacji, czyli po co dzwonię.
    - Ćwiczenie: Sposób prowadzenia drugiej i kolejnej rozmowy,
    - Dyskusja na temat zasadności i procedur ofertowania,


    TRUDNE SYTUACJE

    - Rozmowy z niegrzecznymi klientami,
    - Pytania z Sali,
    - Załatwianie reklamacji,
    - Sposoby radzenia sobie ze stresem,
    - Ćwiczenie: zachowania asertywne
    - Unikanie bałaganu,
    - Jak pamiętać o ważnych sprawach.


    OPEROWANIE GŁOSEM

    - Czym jest i jak powstaje głos;
    - Ćwiczenia rozgrzewające struny głosowe;
    - Znaczenie artykulacji, intonacji, oddechu i siły głosu – ćwiczenia

  • imienny certyfikat uczestnictwa

  • warsztaty, nagrania audio, symulacje

  • 1280 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie
    zakwaterowanie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce