16 Godzin, 2 Dni

TELEMARKETING - TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

4 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej telefonicznej obsługi klienta obejmujące:

  • 1. Etapy obsługi telefonicznej

    2. Przygotowanie

  • Świadectwo uczestnictwa

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy => praca z telefonem, z użyciem specjalnego zestawu. Treningi kształtowania sposobu wypowiedzi. Sporządzanie notatek z rozmów handlowych przy użyciu specjalnego formularza CREDO - Telefon log (ang.).

  • Przedstawiciele Handlowi, konsultanci telefoniczni

  • 390 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe

  • OFERTA CENOWA

  • 4000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • OFERTA CENOWA

Przemysław Siwula
Trener biznesu, konsultant, handlowiec z 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu.

Justyna Hoppe
Specjalista, konsultant z 7-letnim doświadczeniem w marketingu.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu marketingu: budowanie strategii marketingowej, tworzenie planów marketingowych, efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych, optymalizacja mediaplanów, pozycjonowanie oraz budowanie marki i inne.

Szkolenia o podobnej tematyce