16 Godzin, 2 Dni
TELEMARKETING - TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
-
Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej telefonicznej obsługi klienta obejmujące:
-
1. Etapy obsługi telefonicznej
2. Przygotowanie
-
Świadectwo uczestnictwa
-
Szkolenie ma charakter warsztatowy => praca z telefonem, z użyciem specjalnego zestawu. Treningi kształtowania sposobu wypowiedzi. Sporządzanie notatek z rozmów handlowych przy użyciu specjalnego formularza CREDO - Telefon log (ang.).
-
Przedstawiciele Handlowi, konsultanci telefoniczni
-
390 PLN + 23% VAT za szkolenie
-
przerwy kawowe
-
OFERTA CENOWA
-
4000 PLN + 23% VAT za szkolenie
-
----
-
OFERTA CENOWA
Trener biznesu, konsultant, handlowiec z 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu.
Justyna Hoppe
Specjalista, konsultant z 7-letnim doświadczeniem w marketingu.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu marketingu: budowanie strategii marketingowej, tworzenie planów marketingowych, efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych, optymalizacja mediaplanów, pozycjonowanie oraz budowanie marki i inne.
Szkolenia o podobnej tematyce
-
TELEMARKETING
CSV :: Szkolenia & Coaching
Cena szkolenia do ustalenia
-
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
MODERATOR S.C.
Cena szkolenia do ustalenia
-
Rozpoczęcie rozmowy handlowej przez telefon - szkolenie e-learningowe
ASAP24
90 PLN + VAT
-
E-szkolenie: Język korzyści - czyli co mówić, aby przekonać klienta?
Sztuka Sprzedaży - Szkolenia i Doradztwo
Cena szkolenia do ustalenia
-
telemarketing
Adeptia
Cena szkolenia do ustalenia
-
Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.
EVOLVO Szkolenia
Cena szkolenia do ustalenia