16 Godzin, 2 Dni

telemarketing

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Profesjonalna sprzedaż przez telefon jest równie ważna jak sprzedaż bezpośrednia. Podobnie jak sprzedawca bezpośredni, osoba obsługująca przez telefon:



    - buduje wizerunek firmy i marki jak również buduje relację z Klientem

    - potrzebuje podstawowych umiejętności komunikacyjnych, takich jak zadawanie pytań, parafrazowanie, klaryfikacja, okazywanie akceptacji i zrozumienia

    - potrzebuje umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby osób, do których dzwoni

    - powinna potrafić radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych z klientem

  • 1. Specyfika kontaktu telefonicznego
    - efekt pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym
    - badania Mehrabiana – głos to aż 38% wizerunku, a przez telefon dużo więcej
    - jak budować wrażenie przez telefon?
    - znaczenie dobrego pierwszego wrażenia
    - świadome zarządzanie swoim głosem
    - wpływ tonu głosu, barwy na ilość sytuacji trudnych

    2. Budowanie relacji z klientem przez telefon

    - Dlaczego warto budować relacje z klientem?
    - Podstawowe umiejętności budowania relacji:
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieaktywne słuchanie w rozmowie telefonicznej (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniejak dopasować się do rozmówcy
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniestyle komunikacyjne klienta

    3. Wypracowanie standardu kontaktu telefonicznego

    - ważne elementy, które powinny się pojawić na początku rozmowy
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieidentyfikacja
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniescenariusze rozmowy

    4. Badanie potrzeb Klienta

    - Rola zadawania pytań a rozwiązanie problemu klienta
    - Rodzaje pytań w rozmowie telefonicznej
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePytania otwarte
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePytania zamknięte
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePytania sugerujące
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniePytania oceniające

    5. Prowadzenie rozmowy telesprzedażowej

    - Techniki przejmowania kontroli nad rozmową
    - Techniki omijania ceny na początku rozmowy
    - Techniki poznawania informacji o konkurencji

    6. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    - Język korzyści
    - Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    - Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    - Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    - Techniki skutecznej perswazji

    7. Obiekcje Klienta

    - Przyczyny pojawiania się obiekcji
    - Schemat reakcji na obiekcje
    - Praktyczne umiejętności radzenia sobie z obiekcjami

    8. Finalizacja sprzedaży

    - Techniki zamykania sprzedaży
    - Przyczyny braku finalizacji – po stronie Klienta oraz Doradcy

    9. Reagowanie w trudnych sytuacjach przez telefon

    - Zdefiniowanie sytuacji trudnych w kontakcie telefonicznym
    - Specyfika trudnych sytuacji przez telefon
    - Radzenie sobie z obiekcjami klienta przez telefon
    - Źródła obiekcji Klientów
    - Techniki radzenia sobie z agresją
    - Asertywna interwencja w kontakcie telefonicznym
    - Stawianie granic
    - Klient roszczeniowy

    10. Poligon trudnych sytuacji

    - Symulacje sytuacji trudnych na przykładach z doświadczenia uczestników
    - Odgrywanie scenek oraz rozmów telefonicznych
    - Best practices

    11. Podsumowanie szkolenia

    - przypomnienie głównych punktów
    - wskazówki co do konkretnych technik
    - formuła ZZZ:
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieZabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieZmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieZostawię – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

  • tak

  • Szkolenie prowadzone w formie aktywnych warsztatów łączących przekazywanie wiedzy z treningiem umiejętności.

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem przez telefon i za jego pośrednictwem sprzedają produkty bądź usługi.



    Korzyści z udziału w szkoleniu:



    - Uczestnicy poznają specyfikę sprzedaży telefonicznej

    - Poznają i przećwiczą techniki telesprzedaży

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce