Telefoniczne umawianie wizyt B2B i B2C

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie z telefonicznego umawiania wizyt B2B i B2C dedykowane jest specjalistom z działów sprzedaży. Kontakt w klientem w celu umówienia spotkania biznesowego jest ważnym elementem w praktyce zawodowej profesjonalnego sprzedawcy. Dzięki udziałowi w szkoleniu, można go zoptymalizować!

    Jakie korzyści osiągniesz biorąc udział w szkoleniu?

    Uświadomisz sobie potencjał własnych zasobów.
    Zwiększysz swoje umiejętności z obszaru telefonicznego umawiania wizyt.
    Nabędziesz wiedzę, jak reagować na obiekcje początkowe Klienta.
    Dowiesz się w jaki sposób koncentrować uwagę Rozmówcy na czasie rozmowy.
    Zwiększą się sprawność i skuteczność w umawianiu wizyt handlowych.

  • 1. Trójkąt Kompetencji:
    • Czym jest Trójkąt Kompetencji?
    • Budowanie wizerunku profesjonalisty.
    • Praca z barierami związanymi z wykonywaniem tzw. „zimnych telefonów”.
    • Wpływ zaangażowania na skuteczność sprzedażową.

    2. O tym nie możesz zapomnieć…czyli kilka słów o Standardzie ZR.

    3. Jak zainteresować Klienta?
    • Budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
    • Zdobywanie zaufania Rozmówcy.
    • Haki na uwagę.

    4. Etapy rozmowy telefonicznej.
    • Faza otwarcia – powitanie i przedstawienie profilu działalności.
    • Określenie celu rozmowy.
    • Mini-kontraktowanie.
    • Zamknięcie – umówienie terminu spotkania.

    5. Obiekcje początkowe.
    • Reakcje na zastrzeżenia.
    • Neutralizowanie negatywnego nastawienia Klienta.
    • Skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami i wymówkami Klienta.

    6. Scenariusz telefonicznego umawiania wizyty.

    7. Trudne sytuacje – „sekretarski firewall” (dla rozmów B2B).

    8. Zabezpieczanie spotkania.

    9. Dzwonimy do Klientów.

  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

  • Warsztat, odgrywanie ról (scenki sprzedażowe), praca w grupach, „wykonywanie” połączeń do klientów.

  • Specjaliści z działów sprzedaży.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

Szkolenia o podobnej tematyce