8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 10

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING

Katowice Trwa nabór 650,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór Last minute 650 PLN 617,50 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór Last minute 650 PLN 604,50 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór Last minute 650 PLN 604,50 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Przekazanie narzędzi pozwalających:

    Skutecznie umawiać spotkania z Klientem

    Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,

    Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,

    Budować profesjonalny wizerunek firmy,

    Rozwinąć umiejętności interpersonalne,

    Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach

    Poradzić sobie z „bramkarzem”

    Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

    Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.

  • PROGRAM:


    KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

    Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta

    Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.


    KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

    Organizacja pracy

    Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową

    Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?

    Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy

    Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?

    Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.

    Najczęstsze błędy

    Kultura rozmowy telefonicznej.

    Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania

    Właściwa argumentacja

    Dopasowanie się do typu rozmówcy

    Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?


    Jak rozmawiać z „bramkarzem”?

    Jak widzą Cię „bramkarze”? - jakie wyobrażenie o sobie i Twojej firmie budujesz?

    Dlaczego „bramkarze” zbywają handlowców?

    Metody „bramkarzy” na pozbycie się dzwoniących interesantów

    Jak przekonać do siebie „bramkarza” i uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?

  • Metodologia prowadzenia szkoleń
    Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
    symulacje,
    mini- wykłady
    ćwiczenia
    prace indywidualne, w parach i grupowe,
    dyskusje moderowane przez trenera,
    burze mózgów,
    case study.
    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

  • 650,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce