8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 8

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • ROZWÓJ KOMPETENCJI HANDLOWYCH



    DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

    1. Poznają kluczowe nowoczesne techniki sprzedaży przez telefon;

    2. Dowiedzą się, jak zaczynać rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klienta;

    3. Nauczą się zadawać klientom pytania, na które uzyskają odpowiedzi, jakich potrzebują;

    4. Dowiedzą się jak docierać do osób decyzyjnych i prezentować im ofertę;

    5. Poznają skuteczne strategie reagowania na obiekcje klientów i finalizowania sprzedaży;

    6. Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez telemarketerów błędy;

    7. Nauczą się eliminować nieprzynoszące zysków czynności i efektywniej planować i wykorzystywać czas pracy.







  • Warszawa: 30.09.2015

    Poznań: 18.06.2015 / 14.10.2015

    Wrocław: 10.06.2015 / 23.09.2015

    Katowice: 27.05.2015 / 31.08.2015 / 10.11.2015

    Kraków: 19.05.2015 / 27.05.2015 / 21.10.2015





    CENA REGULARNA: 990 PLN netto

    CENA FIRST MINUTE: 840 PLN netto (*)

    (*) Rabat -15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.





    PROGRAM SZKOLENIA:



    I. ZARZĄDZANIE CZASEM W TELESPRZEDAŻY – JAK PLANOWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ

    CZAS, BY PODNIEŚĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ?



    1. Siedem sposobów na oszczędzenie czasu i zachowanie skupienia

    2. Zamiana działań reaktywnych na proaktywne

    3. Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i eliminowania tzw. „złodziei czasu”

    4. Kontrola:

    - nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania

    - nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości

    - nad rozmową: wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie

    - nad narzędziami: zacznij skutecznie wykorzystywać narzędzie, które posiadasz

    (CRM, poczta elektroniczna)



    II. JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ, BY KLIENT NIE ZREZYGNOWAŁ W CZASIE WSTĘPNEJ

    WYMIANY ZDAŃ?



    1. Przedstawianie się – Twoja chwila prawdy

    2. "Cold calls”, czyli dzwonienie na zimno – tak czy nie?

    3. Zasada wielokrotnego kontaktu

    4. Do tanga trzeba dwojga, czyli duet: telefon + poczta elektroniczna

    5. Strategie związane z przedstawianiem się



    III. JAK DOCIERAĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH?



    1. Odwieczny dylemat telemarketera, czyli jak zidentyfikować i ominąć „strażników dostępu” (sekretarki, asystenci itd.)

    2. Strategie docierania do osób decyzyjnych



    IV. JAK PREZENTOWAĆ TO, CO CHCĘ SPRZEDAĆ?



    1. Czym się różni opowiadanie od sprzedawania?

    2. Stary vs nowy model sprzedaży - złota reguła rozmowy handlowej

    3. Aktywne słuchanie jako klucz do sukcesu w telesprzedaży – jak i o co pytać klienta?

    4. Prezentacja oferty:

    - stosowanie języka korzyści

    - jaka jest wasza przewaga konkurencyjna?

    - kolejność przedstawiania argumentów sprzedażowych – „efekt fajki”

    - sformułowania, których należy unikać



    V. JAK ODPOWIADAĆ NA OBIEKCJE KLIENTÓW?



    1. Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?

    2. Pięć głównych rodzajów obiekcji

    3. Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami



    VI JAK SFINALIZOWAĆ SPRZEDAŻ?



    1. Jak rozpoznać sygnały zakupowe wysyłane przez klienta?

    2. Dlaczego stare sposoby finalizowania sprzedaży są dziś nieskuteczne?

    3. Strategie finalizowania sprzedaży



    VII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA







    MINI GRUPY-MAXI EFEKTY



    Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 -dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.





    MIĘKKIE KOMPETENCJE-TWARDE REZULTATY

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    www.evolvo.pl

  • imienny certyfikat uczestnictwa

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

SZKOLENIE PROWADZI:



Wiktoria Czyżewska

Psycholog biznesu, trener-ekspert, coach.

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.

Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.



Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym.

Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne).

Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich

(m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, Aplgroup GmbH, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka, Centrum Informatyki Sp. z o.o. i wiele innych…



Szkolenia o podobnej tematyce