7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU I PERSWAZJI. Jak stosować etyczną perswazję oraz bronić się przed manipulacjami? - Human Skills

Warszawa Trwa nabór 890,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • CELE SZKOLENIA

    nabycie umiejętności rozpoznawania technik perswazji i manipulacji stosowanych w otoczeniu biznesowym i prywatnym;

    nabycie umiejętności przeciwdziałania manipulacji i neutralizowania manipulacji;

    nabycie umiejętności większej swobody i efektywności dotyczącej kontaktów międzyludzkich w oparciu o poznanie mechanizmów technik perswazyjnych;



    KORZYŚCI – aby przekonać kogoś do zrobienia czegoś, musisz jasno i wyraźnie pokazać takiej osobie, co z tego będzie mieć a więc:

    podczas szkolenia uczestnik zdobywa wiedzę i umiejętności pozwalające na rozpoznanie i świadome posługiwanie się technikami perswazyjnymi;

    szkolenie wykształca umiejętność reagowania na zachowania manipulacyjne otoczenia;

    szkolenie pozwala na umiejętne wykorzystywanie narzędzi perswazyjnych w procesie budowania relacji w środowisku zawodowym oraz na gruncie prywatnym;

    uczestnik zdobędzie umiejętność świadomego posługiwania się mową werbalną i niewerbalną oraz pozna techniki stosowania argumentacji racjonalnej oraz opartej na emocjach.

  • I DZIEŃ
    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.
    10:00 – 11:00 Moduł I WPROWADZENIE DO PERSWAZJI
     Etyka.
     Wpływanie a własne interesy.
     Zachowania, które się nie opłacają.
    Moduł II POWODY WYWIERANIA WPŁYWU
     Co się dzieje gdy nie mamy wpływu.
     Po co chcemy wywierać wpływ.
     Strefy wpływu.
    Moduł III – ZAŁOŻENIA W DRODZE DOSKONALENIA UMIEJĘTNOSCI PERSWAZJI
     Nie ma porażek, są tylko informacje zwrotne.
     Za każdym zachowaniem jest pozytywna intencja.
     Mapa to nie terytorium.
     Za właściwy odbiór komunikatu odpowiada nadawca.
     Zawsze manipulujesz i jesteś manipulowany.
     WIN-WIN.
    11:00-11:15 Przerwa
    11:15 – 13:00 Moduł IV PEWNOŚĆ SIEBIE
     Autoportret.
     Zwierzęce instynkty.
     Audyt asertywności.
    MODUŁ V PLANOWANIE PROCESU PERSWAZJI
     Określanie swoich celów
     Wykorzystanie modelu OBT – myślenie ukierunkowane na cel
    13:00 – 13:50 Przerwa na obiad
    13:50 – 16:00 Moduł VI PRAWA PERSWAZJI
     Prawo kontrastu.
     Prawo sympatii.
     Prawo wzajemności.
     Prawo autorytetu.
     Prawo niedostępności.
     Prawo dowodu społecznego.
     Prawo konsekwencji.
     Prawo aureoli.
    16:00 – 16:30 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia


    II DZIEŃ
    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, omówienie wniosków z pierwszego dnia.
    10:00 – 11:00 Moduł I TECHNIKI PERSWAZJI
     Potęga pytań.
     Magiczne słowa.
     Presja czasu.
     Techniki podnoszące wiarygodność.
     Sekrety.
     Pomost w przyszłość.
     Hipnotyczne wzory językowe.
     Implikacje.
     Presupozycje.
    Moduł II KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
     Znaczenie komunikacji niewerbalnej.
     Przestrzeń międzyludzka.
     (Ukryte) emocje.
    Moduł III BUDOWANIE ZAUFANIA I SYMPATII
     Pacing czyli odzwierciedlanie.
     Leading czyli prowadzenie.
    11:00-11:15 Przerwa
    11:15 – 13:00 Moduł IV KODOWANIE WIADOMOŚCI
     Typy komunikacyjne wg DiSC.
     Systemy reprezentacji – predyktaty.
    13:00 – 13:50 Przerwa na obiad
    13:50 – 16:00 Moduł V POKONYWANIE OBIEKCJI
     Rekomendacje efektywnych działań
    16:00 – 16:30 Podsumowanie szkolenia, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.

  • Dyplom ukończenia szkolenia wydawany przez Human Skills wpisaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie pod numerem 2.14/002243/2014 .

  • 1. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning).

    2. Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

    3. Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

    4. Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

    5. Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

  • Kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla;
    Osoby bezpośrednio pracujące w zespołach;
    Osoby odpowiedzialne za budowanie relacji z zewnętrznymi kontrahentami, Klientami, partnerami biznesowymi i dostawcami;
    Osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce