6 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

Techniki Sprzedaży Usług

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik, konkretnych wypowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego klimatu rozmowy, a w konsekwencji zmniejszenie lęku zakupowego klienta i doprowadzenie do finalizacji sprzedaży.

  • 1. PROCES SPRZEDAŻY USŁUG - KLUCZOWE ELEMENTY

    Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
    4 typy klientów
    Usługa czy relacja - co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania klientów
    Kto kieruje rozmową ten ustala warunki - sposoby na prowadzenie profesjonalnej rozmowy handlowej
    Cecha + korzyść, czyli schemat prezentacji oferty

    2. DEBIUTOWE ZAGRYWKI KLIENTÓW, - CZYLI JAK PORADZIĆ SOBIE Z OPOREM KLIENTA NA WSTĘPIE

    Klient niechętny do kontaktu
    Klient zadowolony z innego dostawcy usług
    Klienta nastawiony na cenę usługi
    Klient nie zainteresowany
    Klient "milczący" - i wiele innych sytuacji

    3. NEGOCJACJE TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI CENOWYMI
    Profilaktyka cenowa w sprzedaży usług

    Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
    Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują"

    Właściwe reagowanie na "zagrywki" klienta

    "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
    "Tylko cena mnie interesuje"
    "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę!!! I tak na mnie zarobicie"
    "Ja znam ten rynek, wiem ile to kosztuje"
    "U konkurencji mam lepsze warunki"

    Rozsądne czynienie ustępstw

    "Dorzuci Pani coś na "R" (rabat) na początek współpracy"
    "Dla stałych Klientów na pewno coś da się zrobić"

  • Certyfikat B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy.

  • Menedżerowie, handlowcy firm usługowych.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

Paweł Wojciechowski

Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 roku od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestle) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 - 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 - 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Dzięki właściwemu zarządzaniu działem handlowym (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów, Przedstawiciele) udało mu się utrzymać cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego z powodzeniem prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedażowy. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem i modyfikowaniem systemów CRM wspomagających pracę handlowców. Swoje doświadczenia biznesowe i handlowe zdobywał w projektach realizowanych dla firm: Becker Acroma Polska, Brinks, Ball Packaging Europe, British Sugar Overseas, Bank Gospodarki Żywnościowej, ED&F MAN, Fasing, FM Logistic, Gallaher Polska, Generali, Grupa Redan, Gruppa Ogilvy66 (WPP Group), Hilti, KappAhl, Play, Neinver Polska, Noble Concierge, Raiffeisen Leasing, Samsung Electronics Polska, Stroer Polska, Seco/Warwick, Smyk, Ratiopharm, Teleca, Thomson Reuters, time:matters, Quintiles, Volkswagen Bank i wielu innych. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, oraz Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. W prowadzeniu szkoleń posługuje się elementami podejścia psychologii kognitywnej, strukturalnej, Gestalt, RTZ, NLP, zwracając w swojej pracy uwagę na aspekt praktycznego wykorzystania umiejętności. Programy szkoleniowe opiera na tezie H. G. Gadamera: "Każdy dialog z cudzą myślą, prowadzony z intencją zrozumienia drugiego człowieka, jest sam w sobie rozmową nigdy niemającą końca."

Szkolenia o podobnej tematyce