0 Godzin, 2 Dni

Techniki sprzedaży, pozyskiwania i obsługi klientów

Wrocław Trwa nabór 1 190,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór 1 190,00 PLN + VAT
Kraków Trwa nabór 1 190,00 PLN + VAT
Wrocław Trwa nabór 1 190,00 PLN + VAT
Gdańsk Trwa nabór 1 190,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Cele indywidualne i poznawcze

    Uświadomienie uczestnikom priorytetów dotyczących obszaru sprzedaży i kontaktów z klientem

    Nauczenie procesów sprzedaży

    Przekazanie umiejętności skutecznej sprzedaży w każdej sytuacji i z każdym człowiekiem

    Pokazanie uczestnikom korzyści z zastosowania nowych wzorców działania

    Przekazanie narzędzi do poprawy motywacji wewnętrznej

    Nauczenie skuteczniejszego korzystania z posiadanych potencjałów

    Proaktywność

    Cele dla organizacji – behawioralne i empiryczne

    Wykształcenie u uczestników postawy prosprzedażowej i pro klienckiej

    Wypracowanie praktycznych umiejętności sprzedaży, wpływających bezpośrednio na zwiększenie efektów pracy

    Motywacja do podnoszenia kwalifikacji

    Przekazanie pracownikom narzędzi skutecznej sprzedaży towarów i usług

    Nauczenie funkcjonujących technik i sposobów pozyskiwania klientów

    Nauczenie realizacji planów sprzedażowych

    Wypracowanie chęci do ciągłego podnoszenia jakości pracy, zgodnych z wymogami firmy i standardami rynkowymi.

  • Ja przed spotkaniem sprzedażowym
    Nastawienie – przekonania
    Metody budowania wewnętrznej motywacji
    Planowanie, wytyczanie i definiowanie celów
    Mapa przeszkód
    Jakim jestem handlowcem – poszukiwanie własnego stylu
    Opór w kontakcie z klientem – sposoby pokonywania
    Ja na spotkaniu sprzedażowym
    Pierwsze wrażenie – tworzenie wizerunku
    Rozpoznawanie potrzeb klienta
    Dominujący system reprezentacji zmysłowej u klienta
    Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
    Zachowania asertywne
    Procedura dążenia do celu w spotkaniach biznesowych
    Mity i stereotypy
    Klient
    Kim jest klient?
    Powody dokonywania zakupów – potrzeby i emocje klienta
    Typy klientów
    Sygnały niewerbalne – język ciała
    Powody obiekcji i odmowy klienta
    Specyfika zachowań klienta
    Źródła informacji o kliencie
    Produkt
    Co sprzedawca musi wiedzieć o produkcie?
    Co kupuje klient?
    Technika c.z.k. – cechy – zalety – korzyści
    Rozmowa sprzedażowa i techniki sprzedaży
    Język perswazji – wybrane techniki
    Słowa, które sprzedają i które nie sprzedają
    Funkcje pytań
    Etapy rozmowy handlowej
    Zbijanie obiekcji i negocjacje
    Sprawdzone standardy
    Sprzedaż jednorazowa a relacja z klientem długoterminowa
    Kanapka krytyki
    Typowe błędy sprzedaży
    Techniki lingwistyczne
    Zbijanie obiekcji i negocjacje
    Finalizacja sprzedaży
    Sprawdzone standardy
    Podsumowanie szkolenia.

  • dyplom effect group

  • Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach.

    Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie gier, ćwiczeń i warsztatów) dla całej grupy uczestników i podgrup. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy przyswojone umiejętności w warunkach symulujących środowisko pracy.

    Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji w poprawianiu efektywności kontaktów z klientem i efektów spotkań sprzedażowych.

    Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności: wykład, dyskusja, wspólna analiza przypadków, praca grupowa, gry i ćwiczenia.

  • Szkolenie dedykowane wszystkim pracownik0m działającym w strukturach sprzedaży począwszy od asystentów, przez menedżerów, aż po dyrektorów.

  • 1 190,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

trener Effect Group

Szkolenia o podobnej tematyce