16 Godzin, 2 Dni

Techniki sprzedaży i negocjacje handlowe

5 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • 1.zapoznanie uczestników z fazami procesu sprzedaży;

    2.nabycie kompetencji związanych z negocjacjami.

  • 1.sztuka sprzedaży (komunikacja werbalna i niewerbalna, nawiązanie kontaktu z klientem; zasady i techniki badania potrzeb klientów);
    2.prezentacja produktu (oferty firmy) poprzez operowanie „językiem korzyści”.
    3.typologia klientów i systemy reprezentacyjne;
    4.radzenie sobie z zarzutami klientów (współpraca z „trudnym klientem”; rozpatrywanie reklamacji klientów; techniki zamykania rozmów handlowych);
    5.posprzedażowa opieka nad klientem – budowanie długotrwałych relacji z klientami, programy lojalnościowe;
    6.zasady negocjacji handlowych;
    7.style i modele negocjacji;
    8.proces negocjacyjny – fazy negocjacji, techniki i taktyki stosowane w negocjacjach handlowych;
    9.osoba negocjatora – cechy osobowości, a styl negocjacji.

  • warsztaty; ćwiczenia; zajęcia w grupach.

  • Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej, specjalistów i pracowników wybranych działów firmy (bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż, marketing).

  • 5000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 5000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Doświadczona Kadra, utytułowani trenerz

Szkolenia o podobnej tematyce