TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONA CENY

Kraków Termin pewny Last minute 1790 PLN 1 590,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny First minute 1790 PLN 1 390,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • EFEKTY SZKOLENIA

    - zwiększenie skuteczności negocjacji i obrony ceny
    - umiejętność diagnozy własnego stylu negocjacyjnego;
    - rozwinięcie umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji;
    - udoskonalenie umiejętności rozpoznawania interesów partnera negocjacji;
    - poznanie technik otwarcia i zamknięcia negocjacji;
    - poznanie metod obrony przed manipulacjami stosowanymi przez drugą stronę;
    - nabycie umiejętności przekonywania i perswazji;
    - efektywna prezentacja oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji;
    - zwiększenie umiejętności wywierania wpływu na ludzi;
    - rozszerzenie wiedzy na temat technik uzyskiwania ustępstw.

    OPINIE UCZESTNIKÓW

    Diana z Krakowa: „Moja opinia po szkoleniu miła i przyjazna. Fajne nawiązanie kontaktu ze „szkoleniowcem” oraz osobami, które brały udział w szkoleniu. Szkolenie mi uświadomiło jakie mam braki i nad czym muszę jeszcze popracować”

    Tomasz z Krakowa: „Fajna forma szkolenia, ćwiczenia z kamerą, praca w grupach, gry strategiczne”

    Katarzyna z Krakowa: „Szkolenie było ciekawe, trener otwarty, poznałam dzięki niemu bardzo dużo nowych aspektów”

    Maciej z Warszawy: „Szkolenie bardzo profesjonalne, dużo ćwiczeń praktycznych i cennych wskazówek na co należy zwracać uwagę przy negocjacjach”

    Agnieszka z Wrocławia: „Dobre przygotowanie prowadzącego, wysoki profesjonalizm, miła atmosfera, potrzebne warsztaty – odgrywanie różnych scenek między uczestnikami, zdobycie wiedzy”

    Paweł z Katowic: „Bardzo ciekawe szkolenie pozwalające na uświadomienie sobie jak ważną rolą jest „druga strona” w negocjacjach”

    Dominika z Katowic: „Profesjonalne szkolenie. Teoria poparta o fakty i ćwiczenia. Pokazanie najprostszych sytuacji i popełnianych przy tym błędów. Dużo ćwiczeń i dyskusji oraz poznanie technik negocjacji pozwoli na sprawniejsze negocjacje w pracy”

    Piotr z Katowic: „Profesjonalne szkolenie wyciskające ostatnie soki :) sprawa priorytetowa dla każdego handlowca”

    Krzysztof z Warszawy: „atut – mała grupa, dużo ćwiczeń praktycznych, dobre przykłady. Profesjonalne prowadzenie”

    Michał z Warszawy: „Bardzo ciekawe. Wiele praktycznych rzeczy usłyszałem podczas szkolenia. Super, że podczas szkolenia jest dużo warsztatów (praktyki)”


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

    Negocjator – w poszukiwaniu ideału.
    Mózg myśli, instynkt kieruje - Biologiczne podstawy negocjacji.
    „Neandertalczyk” w każdym z nas – pomaga czy przeszkadza w negocjacjach?
    Profil idealnego negocjatora.
    Psychologiczne podstawy negocjacji.

    Zasady zagarniacza. (dążącego do wygranej kosztem drugiej strony).
    Poznaj broń „przeciwnika” - sposoby rozpoznawania i utylizowania zachowań i taktyk dystrybucyjnych.

    Informacja – jej rola w negocjacjach.

    Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.
    Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
    Sztuka przekonywania do własnego zdania.
    Typologia słuchaczy/Klientów.
    „Technologie” prezentacyjne.

    Zwroty „parzące” i „nęcące”.
    Technika kwitowania pytań.

    Negocjacje wygrana/wygrana (win/win) jako metoda rozwiązywania problemów i budowania pozycji na konkurencyjnym rynku.
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie Strategia szachowa – zasady negocjacji integracyjnych.

    Cena -jeden z trudniejszych tematów rozmowy z Klientem
    Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją
    Kiedy i jak zaprezentować cenę?
    Najczęstsze gry i wymówki Klienta, stosowane podczas rozmów o cenie [wymiana doświadczeń i przykłady z praktyki Uczestników szkolenia]
    Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych


    Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny
    Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi
    Jak ustępować i jak przekonywać?
    Odmowa Klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym
    Wykorzystanie asertywności jako narzędzia wspierającego w negocjacjach
    Kontrolowanie emocji i radzenie sobie ze stresem


    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.


    METODY SZKOLENIA

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje
    dyskusje moderowane
    autoprezentacje i odgrywanie ról.


    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


    Czas trwania: 2 dni - 16 h szkoleniowych

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 1 790,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce