2 Dni

grupa max. 16

Techniki aktywnej sprzedaży

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży, to kompetencja, która daje przewagę prowadzeniu biznesu, nie tylko w czasach kryzysu. Zakres szkolenia obejmuje zbiór postaw, umiejętności i zachowań obserwowanych u handlowców, odnoszących największe sukcesy. Techniki aktywnej sprzedaży to kompleksowe szkolenie dedykowane osobom, które zajmują się aktywnym pozyskiwaniem Klientów. Jest to kompleksowe szkolenie obejmujące najważniejsze zagadnienia niezbędne profesjonalistom zajmujących się sprzedażą.

  • Warianty szkolenia skierowane do różnych odbiorców:
    - sprzedaż konsultacyjno - doradcza w segmencie B2B,
    - sprzedaż w branży motoryzacyjnej,
    - sprzedaż w branży agrotechnicznej,
    - sprzedaż w branży finansowej (leasing, kredyt, inwestycje),
    - sprzedaż dla przedstawicieli medycznych,
    - sprzedaż w FMCG,
    - sprzedaż dla Klienta indywidualnego w salonie sprzedaży,
    - sprzedaż urządzeń i narzędzi technicznych (rolnictwo, dla produkcji, dla klienta B2B i B2C),
    - sprzedaż przez prezentacje,
    - sprzedaż w sklepach internetowych,

    Przykładowe zakresy szkolenia:
    - Metody pozyskiwania nowych Klientów,
    - Zwiększanie wartości zamówienia: cross selling, up selling, AIDA, POWER i inne
    - Telemarketing w sprzedaży,
    - Networking - wykorzystanie sieci kontaktów w biznesie,
    - Pozyskiwanie rekomendacji od Klientów,
    - Budowanie lojalności, czyli jak utrzymać klienta?
    - Aktywizowanie sprzedaży do aktualnych Klientów,
    - Strategia rozwoju sprzedaży przez content marketing,
    - Aktywna sprzedaż i prezentacja na targach,

    Korzyści ze szkolenia:
    - zwiększenie świadomości i skuteczności w roli handlowca,
    - uczestnicy otrzymują kompleksową wiedzę, esencję wiedzy o aktywnej sprzedaży,
    - inspiracja do skutecznego działania,

  • Certyfikaty dla uczestników szkolenia

  • Warsztaty połączone z wykładami

  • Dla kogo jest to szkolenie?
    - Dla handlowców
    - Dla menedżerów sprzedaży
    - Dla właścicieli firm

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu
    elementy integracyjne

  • Kryteria wyceny: Cena ustalana indywidualnie z klientem, również w zależności od ilości uczestników.

Maciej Sasin

Trener, coach, konsultant rozwoju organizacji oraz założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji Socjolog, filozof, absolwent studiów podyplomowych: Psychologia w Zarządzaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mistrz Praktyk NLP, coach w metodyce Multilevel Coachingu. Ukończył kurs analizy transakcyjnej zakończony testem 101. Przez 6 lat zarządzał działem HR w firmie z branży motoryzacyjnej (sieć dealerów VW, VW Użytkowe, Skoda, Audi, Porsche i Bentley), gdzie odpowiadał za rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji managerskich i osobistych. Odpowiadał za komunikację wewnętrzną i Employer Branding. Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji w obszarach: aktywnej sprzedaży (B2B, B2C), zarządzania zespołami, oraz zwiększania efektywności osobistej. Wykładowca na studiach magisterskich Doradztwo i coaching (Collegium da Vinci w Poznaniu), MBA (WSB Poznań).

Szkolenia o podobnej tematyce