16 Godzin, 2 Dni

Sztuka profesjonalnej obsługi klienta.

2 950,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Korzyści ze szkolenia:

    a) zdiagnozowanie własnych umiejętności związanych z profesjonalną obsługą klienta,

    b) utożsamianie się z rolą profesjonalnego sprzedawcy,

    c) poznanie zasad obsługi klienta wg podejścia Zarządzania przez Jakość (TQM w praktyce),

    d) rozwinięcie indywidualnych umiejętności nawiązywania bezpośredniego kontaktu z klientem z wykorzystaniem wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej,

    e) zwiększenie siły oddziaływania na zachowanie klienta, dzięki uświadomieniu sobie sygnałów wysyłanych przez własne ciało,

    f) rozpoznanie i ćwiczenie własnych umiejętności prezentacji siebie, produktu i firmy,

    g) nabycie umiejętności panowania nad stresem i emocjami w kontaktach z trudnymi klientami,

    h) zapoznanie się z programami budowania lojalności stałych, kluczowych klientów.

  • 1. Diagnoza indywidualnych umiejętności sprzedażowych
    2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta według podejścia Zarządzanie przez Jakość (TQM)
    3. Ćwiczenia praktyczne
    Benchmarking - grupa określa swoje wymagania dotyczące najlepszych usług, a następnie stara się określić rodzaj wymagań, jakie mogą być stawiane im samym przez ich klientów.
    4. Podstawy efektywnego porozumiewania się w relacji z klientem
    5. Ćwiczenia praktyczne:
    a) „to, co mówi twoje ciało” – analiza języka ciała uczestników szkolenia;
    b) „zwierciadło” – uczenie się wrażliwości na sygnały wysyłane przez drugą osobę;
    c) „telepatia” – ćwiczenie w rozpoznawaniu subtelnych sygnałów oraz różnic między komunikacją jednostronną i dwustronną.
    6. Umiejętność aktywnego słuchania
    7. Atrakcyjna prezentacja siebie i produktu – koncentracja na celu, strukturze i przekazie.
    8. Ćwiczenie praktyczne
    Indywidualne prezentacje - wykorzystanie wiedzy o prezentacji w indywidualnych wystąpieniach przed kamerą. Omówienie i analiza prezentacji na forum całej grupy.
    9. Psychologiczne techniki panowania nad stresem i negatywnymi emocjami
    10. Rozwijanie umiejętności budowania lojalności stałych, strategicznych klientów.
    11. Ćwiczenie praktyczne.
    Kontakt z „trudnym”, czyli inspirującym klientem - przygotowanie w parach formy nawiązania kontaktu z trudnym klientem według indywidualnego scenariusza. Rejestracja na taśmie video i wspólna analiza na forum grupy.
    12. Opracowanie indywidualnej metody wykorzystania nabytych umiejętności.

  • każdy z uczestników otrzyma certyfikat stwierdzający udział w szkoleniu.

  • Seminarium ma formę praktycznego warsztatu umiejętności interpersonalnych. Typowa sesja szkoleniowa zawiera wprowadzenie teoretyczne wspierane konkretnymi przykładami

    z autentycznych sytuacji występujących w organizacji wraz z praktycznymi ćwiczeniami wykorzystującymi metody symulacyjne, studia przypadków, analizę sekwencji zachowań interpersonalnych przy użyciu kamery video oraz podstawy psychodramy.

  • 2950 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 2950 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce