6 Godzin, 1 Dni

Szkolenie z zakresu zarządzania strategicznego

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Trening w zakresie zarządzania strategicznego przedsiębiorstem został przygotowany specjalnie dla kadry zarządzającej i managerów różnego szczebla. Ma na celu przedstawienie najnowszych narzędzi pozwalających na tworzenie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.



    Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, przedstawienie najnowszych doświadczeń i praktyk w zakresie tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

    Profil uczestnika



    Zakladane efekty szkolenia

    Zdobycie przez uczestników umiejętności myślenia strategicznego, praktycznej umiejętności przeprowadzenia analizy strategicznej w firmie oraz poznanie narzędzi ułatwiających zarządzanie strategiczne.



    ITC Work Help

    Wielkość grupy w przypadku szkoleń otwartych to 10 - 12 osób. W przypadku zainteresowania szkoleniem prosimy o pilny kontakt z biurem ITC Centrum Szkoleniowego. O przyjęciu na szkolenia decyduje kolejność zgłoszeń. Szkolenia otwarte realizowane są zawsze w miejscu wskazanych przez ITC Centrum Szkoleniowe.



    * Szkola managera -...

    * Zarządzanie projektami

    * Rozwój...

    * Zarządzanie w...

    * SIŁA ZESPOŁÓW...



  • 1.Główny cel zarządzania strategicznego. Na czym polega zarządzanie strategiczne? Cechy charakteryzujące myślenie strategiczne. Cechy zachowań strategicznych przedsiębiorstw.
    2.Misja, wizja, strategia. Metodyka opracowania strategii przedsiębiorstwa. Charakterystyka i przykłady różnych typów strategii (strategii rozwoju, strategii funkcjonalnej, strategii cenowej, strategii naśladowcy, strategii przywództwa kosztowego etc.)
    3.Rozwój koncepcji konkurencyjności przedsiębiorstwa. Innowacyjność jako źródło przewagi konkurencyjnej. Rozwój możliwości globalizacji i przedsiębiorstw i gospodarki. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa.
    4.Analiza strategiczna. Analiza otoczenia konkurencyjnego. Analiza potencjału strategicznego firmy. Analiza łańcucha wartości. Analiza SWOT/TOWS. Analiza strategii produktu. Analiza SPACE.
    5.Przykłady strategii rozwoju firm polskich i międzynarodowych – case study.
    6.Decyzje strategiczne. Fuzje i przejęcia. Outsourcing. Reengineering
    7.Ocena, monitorowanie i weryfikacja strategii. Strategiczna Karta Wyników. Perspektywa procesów wewnętrznych, perspektywa uczenia się i rozwoju, perspektywa finansowa.
    8.Przykłady skutecznego projektowania i wdrożenia Strategicznej Karty Wyników – case study.
    9.Wykorzystanie narzędzi informatycznych do wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w przedsiębiorstwie. Przykłady i implementacje na rynku polskim.

  • Program szkolenia obejmuje wykłady oraz zajęcia warsztatowe w grupach

  • Kadra kierownicza i zarządzająca, osoby odpowiedzialne za tworzenie i wdrażanie strategii przedsiębiorstwa.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Nasi trenerzy posiadają wysokie umiejętności w swoich dziedzinach co potwierdzili pracą dla czołowych firm biznesowych w kraju i współpracą z zagranicznymi placówkami. Aktualnie współpracują z firmami doradczo - szkoleniowymi, prowadząc szkolenia z obszaru Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta, a także szkolenia z zakresu umiejętności społecznych. Wiodące tematy szkoleń: zarządzanie, rekrutacja i selekcja, komunikacja, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, treningi rozwoju osobistego i team building. Prowadzą także audyty personalne oraz badania klimatu w organizacjach.

Szkolenia o podobnej tematyce