8 Godzin, 1 Dni

Szkolenie Marketing sportowy - Wykorzystaj sport do promocji

2 400,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Po tym szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

    • przygotować plan kampanii promocyjnej imprezy;

    • skutecznie pozyskiwać sponsorów;

    • nawiązać współpracę z mediami;

    • odpowiednio wyeksponować sponsorów;

  • Czym jest Marketing sportowy
    • Marketing samorządu terytorialnego
    • Marketing przedsiębiorstw wolnorynkowych realizowany poprzez sport
    • Marketing produktów i usług sportowych
    • Marketing organizacji sportowych

    Organizacja eventów sportowych
    • Harmonogram podejmowanych działań
    • Sposób przeprowadzenia kampanii

    Relacje z mediami i PR wydarzeń sportowych
    • Sposób komunikacji z dziennikarzami
    • Kiedy konferencja prasowa, a kiedy briefing
    • Sposób przygotowania konferencji prasowej bądź briefingu
    • Przygotowanie materiałów do konferencji

    Narzędzia marketingu sportowego
    • e-PR
    • reklama
    • marketing partyzancki
    • marketing doznań
    • Marketing wirusowy
    • Marketing bezpośredni.
    • Marketing partyzancki (guerilla marketing).
    • Marketing szeptany i ukryty.
    • Experiential Marketing.
    • Event marketing.
    • Programy lojalnościowe.
    • Relationship marketing.
    • Outdoor

    Sport w reklamie
    • Szczególne właściwości sportu
    • Unikatowe cechy sportu
    • Kampanie reklamowe realizowane z wykorzystaniem sportu jako podstawy przekazu
    • Ambasadorzy marki - sportowcy w reklamie

  • certyfikat ukończenia

  • mini-wykład, case study, ćwiczenia, prezentacja multimedialna

  • Szkolenie adresowane jest do:

    • pracowników i kadry kierowniczej instytucji samorządowych,

    • związków sportowych,

    • przedsiębiorstw, które chcą realizować swój marketing poprzez sport.

  • 2400 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Joanna Zalewska – Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego kierunku Administracja. Od kilku lat pracuje jak kierownik Sekcji Marketingu w Warszawskim Ośrodku Sportu i Rekreacji. Zajmuje się kreacją wizerunku WOSiR, a do jej kluczowych zadań należy promocja i marketing imprez sportowych organizowanych przez WOSiR. W 2009 roku ukończyła kurs Menadżera Sportu w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej oraz Polskiej Akademii Sportu. Ukończyła szkolenie zakresu umiejętności komunikacji medialnej oraz szkolenie w zakresie marketingu sportowego i zasad organizacji imprez. Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu marketingu sportowego, realizując zadania Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, jak również biorąc udział w spotkaniach i konferencjach.

Szkolenia o podobnej tematyce